Jump to content

gta iv niet besteld


diondinhio

Recommended Posts

Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden.

Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • sven311

    6

  • DenkaanHenk

    4

  • NikoBellic16

    3

  • Alchemy

    2

Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden.

Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar.

Gamen Belgen dan zo weinig???

Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan.

Wel raar?

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden.

Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar.

Gamen Belgen dan zo weinig???

Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan.

Wel raar?

greetz

Dat is nu ook geen goed voorbeeld he.Er za

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden.

Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar.

Gamen Belgen dan zo weinig???

Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan.

Wel raar?

greetz

dat is een slecht voorbeeld geven he!

Er zal wel al genoeg kritiek komen op GTA4 ivm gewelddadigheid,gaan de gamers effe elkaar kapot slaan voor het game zelf:p

Ok,mensen even door de duidelijkheid:ik veronderstel/versta dat men het hier niet letterlijk bedoelt (vechten enz).Nou dat hoop ik toch :D

grts

Link to comment
Delen op andere websites

Gamen Belgen dan zo weinig???

Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan.

Wel raar?

greetz

Als je naar regio Gent, Brugge en Antwerpen gaat moet je ook pre-orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem ook niet ge-preorderd, maar ik denk dat als je er gewoon met openingstijd van de winkel bent, je de game hebt. zeker in zo'n gehucht als waar ik woon. denk dat je ook meer kans maakt bij d ekleinere winkels dan de grote hoor. bij de kleine kun je niet eens pre orderen dus...ik zit wel goed :D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zeggen jullie allemaal

Greetz

(gebruikersnaam)

We zien heus wel dat jij het post hoor?? En die greetz slaat ook nergens op :duh:

Gelukkig trekt jouw post het niveau weer wat omhoog :tu:

En deze post is nog beter :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m ook niet besteld maar ik wil m gwoon dinsdag komen halen , maar ik ben bang dat ie er dan niet meer is :-( maar mischien ook wel :)

Ja ik had hetzelfde had ik hem tog maar ff bestelt vanochtond

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m ook niet besteld maar ik wil m gwoon dinsdag komen halen , maar ik ben bang dat ie er dan niet meer is :-( maar mischien ook wel :)

Als GTA IV er nog voor je is heb je geluk, ik hoop natuurlijk dat GTA IV er is voor je. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...