Abnormaal Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar. Gamen Belgen dan zo weinig??? Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan. Wel raar? greetz Reageren
sven311 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar. Gamen Belgen dan zo weinig??? Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan. Wel raar? greetz Dat is nu ook geen goed voorbeeld he.Er za Reageren
sven311 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden. Hier in Belgisch Limburg hoef je niet eens te pre-orderen. Als je hier naar de Fun, de Dreamland of de Extrazone op de dag van de release gaat kan je zeker zijn van een exemplaar. Gamen Belgen dan zo weinig??? Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan. Wel raar? greetz dat is een slecht voorbeeld geven he! Er zal wel al genoeg kritiek komen op GTA4 ivm gewelddadigheid,gaan de gamers effe elkaar kapot slaan voor het game zelf:p Ok,mensen even door de duidelijkheid:ik veronderstel/versta dat men het hier niet letterlijk bedoelt (vechten enz).Nou dat hoop ik toch grts Reageren
Abnormaal Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Gamen Belgen dan zo weinig???Hier moet je de knuppel en boksbeugel meenemen als je niet gepreordert hebt, zodat je de mensen van je examplaar af kan slaan. Wel raar? greetz Als je naar regio Gent, Brugge en Antwerpen gaat moet je ook pre-orderen. Reageren
FerryN Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ok, Het was ook figuurlijk bedoeld he, niet dat iedereen een honkbalknuppel mee neemt enzo. Maar dat het spel hier best gewild is, dat je er snel bij moest zijn, dat bedoelde ik. Greetz Reageren
Vercetti29 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Waarom zeggen jullie allemaal Greetz (gebruikersnaam) We zien heus wel dat jij het post hoor?? En die greetz slaat ook nergens op Reageren
angie Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik heb hem ook niet ge-preorderd, maar ik denk dat als je er gewoon met openingstijd van de winkel bent, je de game hebt. zeker in zo'n gehucht als waar ik woon. denk dat je ook meer kans maakt bij d ekleinere winkels dan de grote hoor. bij de kleine kun je niet eens pre orderen dus...ik zit wel goed Reageren
IronBullet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb m ook niet besteld maar ik wil m gwoon dinsdag komen halen , maar ik ben bang dat ie er dan niet meer is maar mischien ook wel Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waarom zeggen jullie allemaalGreetz (gebruikersnaam) We zien heus wel dat jij het post hoor?? En die greetz slaat ook nergens op Gelukkig trekt jouw post het niveau weer wat omhoog En deze post is nog beter Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb m ook niet besteld maar ik wil m gwoon dinsdag komen halen , maar ik ben bang dat ie er dan niet meer is maar mischien ook wel Ja ik had hetzelfde had ik hem tog maar ff bestelt vanochtond Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik heb m ook niet besteld maar ik wil m gwoon dinsdag komen halen , maar ik ben bang dat ie er dan niet meer is maar mischien ook wel Als GTA IV er nog voor je is heb je geluk, ik hoop natuurlijk dat GTA IV er is voor je. Reageren
Joriz Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Je kan GTA4 gewoon nog preorderen bij Consoleshop. Zover ik weet hebben ze daar heel veel exemplaren op voorraad die maandag worden verzonden zodat je hem dinsdag ochtend in huis hebt. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik heb gta4 meteen besteld toen de release datum bekend was dus ik maak me geen zorgen. mijn tip probeer een wat kleinere winkels dan heb je misschien meer kans! veel suces! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik had in December zo'n preorder pakketje gekocht ofzo, dus heb GTA IV gelijk dinsdag binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.