Jump to content

gta iv niet besteld

Recommended Posts

Geplaatst:

heyz,

zijn er hier mensen die het spel bij whekamp hebben besteld?

Ze doen namelijk erg moeilijk over informatie te geven over de dag dat ze de game binnenkrijgen, ik heb het spel rond de 12de besteld maar krijg dus geen zekerheid of hij op die dag binnen komt of dat ze hem dan al verstuurd hebben

Als er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben hoor ik het graag

gr Jorg

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• sven311

6

• DenkaanHenk

4

• NikoBellic16

3

• Alchemy

2

Geplaatst:
Ik had in December zo'n preorder pakketje gekocht ofzo, dus heb GTA IV gelijk dinsdag binnen.

ik heb een kassaticket ontvangen in de FRS,hij had zo'n doosje ingescand enz,dus ik ben ook zeker van een exemplaar op 29/4 denk ik?

grtz

Geplaatst:

het lijkt me niet dat er 10 miljoen mensen in nederland zijn die allemaal gta IV kopen.

Ook als je naar de winkel gaat, in een niet zo grote stad/ dorp kopen mensen ook maar 1x gta IV, wat heb je er aan om er 2 te kopen ?

Dus ik denk dat als je er rond de release uitverkocht is dat je hem altijd een week erna nog wel kan bemachtigen

Geplaatst:
het lijkt me niet dat er 10 miljoen mensen in nederland zijn die allemaal gta IV kopen.

Ook als je naar de winkel gaat, in een niet zo grote stad/ dorp kopen mensen ook maar 1x gta IV, wat heb je er aan om er 2 te kopen ?

Dus ik denk dat als je er rond de release uitverkocht is dat je hem altijd een week erna nog wel kan bemachtigen

inderdaad en trouwens. Het hele pre-order systeem is er toch net om te voorkomen dat iemand met jou exemplaar gaat lopen op de realease dag?

Dus zou ik nu wel safe moeten zitten,anders zou het zeer smerig zijn van FRS.Maar het lijkt me sterk dat er tegen openingstijd zoveel mensen zitten dat gelijk de hele stock uitverkocht is?!

mvg sven

Geplaatst:

inderdaad en trouwens. Het hele pre-order systeem is er toch net om te voorkomen dat iemand met jou exemplaar gaat lopen op de realease dag?

Dus zou ik nu wel safe moeten zitten,anders zou het zeer smerig zijn van FRS.Maar het lijkt me sterk dat er tegen openingstijd zoveel mensen zitten dat gelijk de hele stock uitverkocht is?!

mvg sven

Ik hoop dat je bekend bent met de World of Warcraft hype.

Toen het eerste officiele uitbreidingspakket op dit spel uitkwam, was er ook een opening van winkels 's nachts.

Er staan filmpjes van deze acties op de site.

Als je ziet hoeveel mensen er dan staan te wachten op dat spel, dat is gewoon niet normaal, en ik weet zeker dat het uitverkocht was.

Ik denk dat deze GTA toch minstens net zo'n ophef heeft gemaakt als WoW en dus is het wel te verwachten dat winkels vrij snel door de exemplaren heen zullen zijn.

Geplaatst:

mvg sven

Toen het eerste officiele uitbreidingspakket op dit spel uitkwam, was er ook een opening van winkels 's nachts.

Als je ziet hoeveel mensen er dan staan te wachten op dat spel, dat is gewoon niet normaal, en ik weet zeker dat het uitverkocht was.

Ik denk dat deze GTA toch minstens net zo'n ophef heeft gemaakt als WoW en dus is het wel te verwachten dat winkels vrij snel door de exemplaren heen zullen zijn.

dat wel maar als ik al gepre-orderd heb+ Ik ga voor openingstijd,dan denk ik toch dat ik naar huis ga met een game in men handen?!

zoniet:kan ik die 10 eur van mijn pre-order in de FRS terugeisen,zoadat ik op een ander kan gaan kopen?

grtd

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb net naar de FRS gebeld,hij heeft GTA 4 al binnen en ik heb gevraagd of ik zeker was dat ik het zou hebben(ik had hem besteld). En hij zei van wel,dus kan ik op beide oren slapen:d

mvg sven

Bewerkt: door sven311
Geplaatst:

het scheelt dat ik gta op de xbox ga kopen aangezien het wel bekend is dat de pre orders 3x zoveel zijn bij de ps3 dan de 360.

Geplaatst:
Waarom zeggen jullie allemaal

Greetz

(gebruikersnaam)

We zien heus wel dat jij het post hoor?? En die greetz slaat ook nergens op :duh:

Laat ons tog lekker Greetz is komt op het zelfde neer als 'doei' & 'later' wat maakt het uit erger je eraan?

Geplaatst:

Ik had m niet besteld maar ik was bang dat ie morge weg is als ik in de winkel ben dus heb k m maar vandaag besteld , dan is het cker dat ik m morgen (29e) heb.

Geplaatst:
Heb net telefonisch nog een bestelling geplaatst bij Dynabyte. Zat wel goed qua voorraad! Heb er ooit gewerkt en weet hoe hun systeem werkt, dus dat zit denk ik wel goed....

Ja heb ik ook gedaan en ik kreeg ook zo'n bestelings formulier maar ze zeiden dat ze de dag voor hij binnenkwam zouden bellen en dat hebben ze nog niet gedaan. Hopen dat hij morgen wel bij de Dynabyte ligt :duh:

Geplaatst:

mvg sven

Haha dit spel speelt een vriend van me ook, niet echt een leuk spel.

Maar ik denk dat GTA IV snel is uitverkocht. Ik heb hem gelukkig ge pre-ordert :tu:

GR Giozio :cya:

Geplaatst:
Hallo ik heb gta IV niet besteld maar zou hij dinsdag morgen ook in de winkel liggen? of zal alles al verkocht zijn aan mensen die hadden besteld? bedankt voor de antwoorden.

Dan ben je de ''Lul'' gelukkig ga ik al een bundel kopen,

mensen gaan natuurlijk voor de game ik ga voor de ps3 en de game. = bundel :)

+ ik heb gereseveerd dus ik ben veilig. :dans::eten::tu::Y^_^

Beetje jammer dat de bundel de komende week nog niet uitkomt... :) ( Midden mei als ik het goed heb...)

Nee niet midden mei bij een shop die ik ken legaal kan ze al verkopen

maar je mag niet pre-orderen je moet daar heen op die dag 29 april dus :)

morgen lig ik al op de bank te spelen! :cya:

Geplaatst:

Toen SA uitkwam heb ik ook niet op voorhand besteld. Toen ik hem na school om 4u ging halen, hadden ze nog een hele stapel liggen.

met GTAIV kan het misschien iets anders liggen, maar ik heb hem in ieder gevel deze keer al besteld. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...