1974 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 eh ik heb deze auto,s (zie de link)gedownload naar midtown maddness 2 maar ik weet niet hoe ik ze in de game moet krijgen.weet iemand wat ik moet doen na dat hij klaar was kreeg ik dit te zien http://www.mm2x.com/page.php?name=Download..._Cars#dldetails Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 eh ik heb deze auto,s (zie de link)gedownload naar midtown maddness 2 maar ik weet niet hoe ik ze in de game moet krijgen.weet iemand wat ik moet doen Voor zover ik me nog kan herinneren komt er weinig bij kijken verder. Je moet het gedownloade bestand eerst uitpakken (mits deze ingepakt is) en vervolgens het .AR bestandje plaatsen in je MM2 directory. Dat is meestal: 'C:\Program Files\Microsoft Games\Midtown Madness 2'. Reageren
1974 Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 eh ik heb deze auto,s (zie de link)gedownload naar midtown maddness 2 maar ik weet niet hoe ik ze in de game moet krijgen.weet iemand wat ik moet doen Voor zover ik me nog kan herinneren komt er weinig bij kijken verder. Je moet het gedownloade bestand eerst uitpakken (mits deze ingepakt is) en vervolgens het .AR bestandje plaatsen in je MM2 directory. Dat is meestal: 'C:\Program Files\Microsoft Games\Midtown Madness 2'. oke maar dan moet ik eerst toestemming hebben om winrar te downloaden. Reageren
tjoef Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Hoezo toestemming? Je kan dat toch gewoon van internet downloaden zonder dat je toestemming nodig hebt? Of bedoel je misschien toestemming van thuis uit? Reageren
1974 Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Hoezo toestemming? Je kan dat toch gewoon van internet downloaden zonder dat je toestemming nodig hebt?Of bedoel je misschien toestemming van thuis uit? ja van thuis uit.of ik het zo zelf mag doen weet niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.