joppie Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hey, Ik zit met een probleempje dat ik al en tijdje heb. Als ik zit te internette en ik klik ergens op dan slaat ie compleet vast, en kanik hem alleen nog maar aflsuiten en dan krijg je dat verzenden niet verzenden. Ik heb 2 screens, misschien dat iemand weet wat ik hiertegen/aan kan doen: De technische gegevens van de fout: De inhoud van het foutenrapport: Alvast heel erg bedankt wat ik wordt het egt zat... Reageren
Gangsta Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Probeer Mozilla Firefox via Software (Start > Configuratie Scherm > Software te verwijderen en dan via deze website opnieuw te downloaden. Reageren
joppie Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ok, heb ik allemaal gedaan, maar dan ga ik naar een site, net was dat gtainside.com, en dan duurt het even met laden en dan klik ik er nog een keer op en dan slaat ie vast. Maar het laden op veel pagina's duurt langer dan voor het probleem. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.