Jump to content

Mobiel geeft verkeerd nummer aan!

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey!

Ik heb sinds een tijdje het volgende probleem: als ik kijk bij mijn verzonden SMS-jes of mijn eigen nummer opvraag, staat niet mijn mobiel nummer er maar mijn thuisnummer. Ik heb dus het vermoeden dat ik bel en sms via de kosten van thuis. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar ik heb geen flauw vermoeden hoe ik dit kan veranderen! Weet een van jullie misschien een oplossing?

Bij voorbaat hartelijk dank,

David22

Geplaatst:

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord. Het nummer zou toch hetzelfde als dat op je SIM kaart moeten zijn? Als het goed is komt je nummer overeen met het nummer wat op het kaartje staat waar je SIM kaart in zat. Ga anders naar 'instellingen' of 'opties' (Ik weet niet precies hoe dat bij jouw telefoon zit) en ga dan naar 'mijn nummer weergeven'. Kijk dan of jouw 06 nummer er staat. Dat moet eigenlijk wel, want een niet 06 nummer kan niet gebruikt worden door een mobiele telefoon.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat vind ik dus ook zo vreemd. Maar als ik naar Telefoonstatus ga, staat er achter 'Mijn mobiel' mijn thuisnummer.

Edit: Probleem is opgelost, dit topic is niet meer nodig!

Bewerkt: door David22

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...