Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb weer eens een nieuwe stijl geprobeert. Ben er redelijk tevreden over, al vind ik zelf dat er bepaalde dingen nog wat beter kunnen. Hebben jullie nog tips en/of rates? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10. Thnx Smokey, Nog iemand? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 (bewerkt) Hij is inderdaad nice. Het groen komt overal terug. Het lettertype is goed geplaatst, en de render is helemaal op de goede plek geplaatst. Ik kan er gewoon niet meer over zeggen. Hij is gewoon mooi. Punt: . Rate: 10/10! Bewerkt: 30 april 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.