Jump to content

The Hulk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer eens een nieuwe stijl geprobeert. Ben er redelijk tevreden over, al vind ik zelf dat er bepaalde dingen nog wat beter kunnen.

hulkkopiesr4.png

Hebben jullie nog tips en/of rates? :cya:

Geplaatst:

Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10. :Y

Geplaatst:
Om alvast iets te zeggen: ik vind hem écht goed. Achtergrond en lettertype past allemaal goed bij elkaar... De kleuren ook mooi gekozen. De rand is mooi afgewerkt, en alles daarnaast eigenlijk ook. Ik kan nu niet meteen een minpuntje vinden. Dus daarom een 10/10. :Y

Thnx Smokey,

Nog iemand?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij is inderdaad nice. Het groen komt overal terug. Het lettertype is goed geplaatst, en de render is helemaal op de goede plek geplaatst. Ik kan er gewoon niet meer over zeggen. Hij is gewoon mooi. Punt: .

Rate: 10/10!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...