Jump to content

Rare PC :s

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi

Soms vraag ik me af of de specs in me PC wel kloppen :s

als ik System Requirements Test doe

Voor Medal Of Honor Airborne zegt ie dat ik minimum niet haal

CPU

Minimum: Pentium 4/Athlon 64 or greater

You Have: AMD Athlon

CPU Speed

Minimum: 2.8 GHz or greater (Windows Vista requires an Intel 3.0 GHz or AMD Athlon 3800+ processor)

You Have: 1.61 GHz

System RAM

Minimum: 1 GB

You Have: 511.5 MB

je ziet mijn CPU speed ligt daar 1.2 GHZ ONDER !!!

en RAAR MAAR WAAR ik kan de demo spelen in begin laad me PC veel maar daarna speel ik het vlot =o

en ik kan nog games aan die redelijk zwaar zijn GRAW2 bv die loop zeer vlot en dit is ook raar

de specs voor de game OverLord

CPU Speed

Minimum: 2.4 GHz

You Have: 1.61 GHz

en dit loop zelf vlotter als GTA SA =O

dus weet iemand hoe dit komt ?

het is eigenlijk wel goed hoor :puh: maar wil weten hoe dit komt

Mvg GTAFreak007 :sigaar:

Bewerkt: door gtafreak007
Geplaatst:

Hmm gebruik jij toevallig zo'n gameprog dat alles aflsuit dat je niet nodig hebt voor je systeem zodat je btr gamed?

Geplaatst:

Hij wil erachter komen of de specificaties in zijn computer wel kloppen, omdat een spel dat hij speelt niet echt soepel werkt. Maar dit heeft niet alleen met de specificaties te maken. Het kan net zo goed wezen dat je computer gewoon vol troep staat en langzaam loopt, omdat er teveel aan staat of dat de harde schijf te vol is en niet meer lekker kan draaien. Het zijn allemaal factoren, zo kun je bijvoorbeeld ook een computer vol met spyware hebben en die laten zich niet zo makkelijk uitschakelen. Hetzelfde geld voor virussen, scan je computer dus maar eens met een virusscanner en/of spyware scan. Misschien ligt de oplossing binnen handbereik. Je kunt trouwens de specificaties vinden bij Start > Uitvoeren > DXDiag. Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...