SanAndreasGEK Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hoe moet je bijv. een Sultan gaan bewerken, ik wil zeg maar een Sultan V2 gaan maken... Weet iemand hoe? Alvast bedankt! Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hoe moet je een Auto bewerken? Ik wil zeg maar een Auto van San Andreas, helemaal veranderen met een programma (als zo'n prog. bestaat). En wil er een Mod van maken! Wie kan me helpen? Reageren
.Dominator Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Download 3ds max, maak een leuk autotje, maak een texture ervoor met Photoshop ofzo, en klaar =) ! Oja, dit klinkt kort, maar als je echt een mooie wil maken gaat dat wel wat tijd kosten. (Nooit gedacht dat ik behulpzaam zou zijn) Reageren
SanAndreasGEK Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 En wat is de beste 3ds max? Er zijn veel, en weet niet welke ik moet downloaden. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 En wat is de beste 3ds max? Er zijn veel, en weet niet welke ik moet downloaden. Dat maakt niet zo heel veel uit. Ga er vanuit dat de meest recente versie de meeste opties heeft en het best ondersteund wordt, maar in de praktijk maakt het niet heel veel uit. Ik zou wel gaan voor 3DSMax 7 of later. Houdt er rekening mee dat je slechts een 30-day-trial versie kunt downloaden op de site. Na 30 dagen kun je het programma dus niet meer gebruiken, tenzij je het product koopt voor ontiegelijk veel geld. Een volledige versie downloaden is illegaal en daarmee zul je geen hulp vinden hier op dit forum. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 *Zucht.( Klik eerst hier en lees over modelling en texturing. Klik vervolgens hier en zoek zelf maar verder. Zoveel moeite kost dat nou ook weer niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.