$big$smoke$ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Ik heb net even een sig gemaakt: Zeer eenvoudig te maken. Het is m'n derde sig en mijn eerste met PS. Hij is wel 228Kb... Comments? Edit: Border toegevoegd. Edit2: Nieuwe gemaakt: Bewerkt: 26 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik heb net even een sig gemaakt: Zeer eenvoudig te maken. Het is m'n derde sig en mijn eerste met PS. Hij is wel 228Kb... Comments? Erg mooi gedaan Smokey Ik weet niet of het één achtergrond is, met één render, of dat je werkelijk alle zichtbare layers zelf gemaakt hebt. Heb er eigenlijk vrij weinig aan toe te voegen. Behalve dan de letters 'kutgw' en "laat dit soort styles vaker zien!". Leuk gedaan! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Bedankt PTC, nog iemand ratings? Ik heb net nog een sig gemaakt: Zelf vind ik deze best geslaagd; alleen heb ik het logo niet zo goed gerenderd. Ik gebruik PS ook nog maar 3 dagen. Ook nog comments voor deze? Bewerkt: 26 april 2008 door $big$smoke$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.