Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb het precies gedaan,wat je moest om mods te installeren(SAMI) maar het lukt niet.

Als ik bijv. een "sultan" verplaats naar een Bmw M5, dan druk ik op "install mod" en er staat "mod is succesfull installed"!

Maar als ik mijn mod auto zoek.. Dan krijg ik de normale "sultan"! Hoe gebeurt dit dan? Ik heb alles gevolgt met "SAMI".

BEN RADELOOSS

Bewerkt: door dejavu_tr
Geplaatst:
ik heb het precies gedaan,wat je moest om mods te installeren(SAMI) maar het lukt niet.

Als ik bijv. een "sultan" verplaats naar een Bmw M5, dan druk ik op "install mod" en er staat "mod is succesfull installed"!

Maar als ik mijn mod auto zoek.. Dan krijg ik de normale "sultan"! Hoe gebeurt dit dan? Ik heb alles gevolgt met "SAMI".

BEN RADELOOSS

SAMI is simpelweg geen goede mod-installer. Je kunt het beste de IMG-Tool gebruiken. Deze is hier te downloaden, en uitleg over deze installatietool vind je hier.

Succes :cya:

Geplaatst:

BEN RADELOOSS

Misschien ligt het aan je versie.

Trouwens welke versie heb jij? (Kun je rechtsonder zien, bij het opstarten van je SA)

Als je V2 hebt, kun je niet modden!

Geplaatst: (bewerkt)
Kijk Ondertiteling. hb V1

Dan weet ik het ook niet :N ...

Kijk even rond het forum, misschien vindt je wel wat.

Bewerkt: door SanAndreasGEK

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...