Swiggers Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 HAHAHA, echt te zielig !! :O Jezus.. meteen naar 'mammie' gaan ... Sjonge jonge wat is die Jack Thompson een eikel. Waar bemoeit hij zich goddomme mee ? Maarjah, hij heeft pech Want Rockstar zal ze toch niet koud laten maken Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Wat een zielig figuur En het zieligste van allemaal is dat ie een berocht naar een moeder schrjft Reageren
osmgek11 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 die Jack Thompson is echt een zielige tiring mongool[/font] Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 als sjaak tomson word vermoord mogen ze helemaal geen GTA's meer maken denk ik. mag je trouwens op deze board kanker[/font] zeggen? Reageren
Miek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Zo funking[/font] dom,man! Hij heeft zowat al tegen alle GTA's rechtzaken gespannen. In GTA III voor een zogezegde moordvoorbereiding door een jongen, dan de GTA SA Hot Coffee Mod,die wél was verwijderd maar door modders kon achterhaald worden, GTA IV?? Laat ons gewoon met rust, goed voor jou,en R* en de al de rest. Zielig! Offtopic:ZO dom,dat woord kanker als scheldwoord,gebruiken ze in de buurt ook... M'n zusje heeft kanker gehad,niet om zielig te doen! Bewerkt: 26 april 2008 door Miek Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zo funking[/font] dom,man!Hij heeft zowat al tegen alle GTA's rechtzaken gespannen. In GTA III voor een zogezegde moordvoorbereiding door een jongen, dan de GTA SA Hot Coffee Mod,die wél was verwijderd maar door modders kon achterhaald worden, GTA IV?? Laat ons gewoon met rust, goed voor jou,en R* en de al de rest. Zielig! Offtopic:ZO dom,dat woord kanker als scheldwoord,gebruiken ze in de buurt ook... M'n zusje heeft kanker gehad,niet om zielig te doen! het spijt me voor je zusje en alle andere mensen, maar dom vind ik het niet om te gebruiken Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 o mijn god thompson slaat weer toe hoor eerst wou hij altijd slechte games van de markt laten verdwijnen nu richt hij zich op de families als ik t mag zeggen ik vind m maar een enorme zak die kerol. Reageren
MarXmaN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 het spijt me voor je zusje en alle andere mensen, maar dom vind ik het niet om te gebruiken Wat vind je er NIET dom aan? Zo cool is het niet om te spotten met ziektes waar vele mensen aan overlijden. Als je het als scheldwoord wilt gebruiken moet je helemaal zelf weten hoor, ik zou als ik jou was alleen wel achter je oren krabben, want je bereikt er niks mee en komt er alleen onwetend mee over on-topic: Die jack kan huilen wat hij wil, hij komt er echt niet meer verder mee. Hij wordt toch niet serieus genomen meer door wie dan ook. Rockstar zal er heel misschien wat tegen doen maar aan de andere kant kunnen ze er nog beter schijt aan hebben en die kerel maar laten lapzwanzen. Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Die vent is gewoon te f**king zielig... Maar ij kan et niet meer tegenhouden! Vind het ook maar heel zielig dat ie naar de moeder schrijft... Dat is gewoon... KINDERACHTIG! Reageren
The Black Cat Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ben het nooit eens met hem en zijn meningen geweest, maar dit vind ik wel erg zielig inderdaad... Dat ie rechtzaken begint oké, maar als hij dan verliest, en zo iets doet, verliest hij volgens mij gelijk al zijn geloofwaardigheid... Wat een zielige vent. Hij maakt zich alleen maar belachelijk hier mee. Reageren
FireFighter Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Als ik gta krijg, dan loop ik naar een agent (ff jackkie klootzak) en dan sla ik hem helamaal verrot en shop hem in zijn ***.Daarnaa verbrand ik z'n lijk. (ik had al eerder gepst wat ik erover vind maar dit ga ik doen om mijn agressie van die gozer kwijt te rakwen Reageren
ecknine Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 mhmh, dit vind ik wel een beetje te ver gaan, R* zou een rechtzaak tegen hem moeten aanbinden en de moeder van die gast zou een briefje moeten terugsturen in de aard van " Dear mister jack, while you are sscratching every corner of your appartment for a penny we, my son Strauss Zelnick and I, will be eating Caviar and Lobster for the rest of our life starting April 29th Bon appetite on that Burger from McDonald's ... " Reageren
Big Playahh Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 jack thompson krijg toch tyfus wil je? Reageren
M@rtijn Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Ik vind dat mr Thompson zich niet zoveel met de game-industrie moet bemoeien. Ten eerste, weet hij niet waar hij het over heeft, want hij heeft geen enkel bewijs dat weldenkende mensen er ook maar iets agressiever van worden, en het bewijs dat hij heeft is gewoonweg onzinnig: hij durft bij moorden gepleegd door mensen die nooit ook maar één game aangeraakt hebben, te roepen dat het wel weer aan een game van Rockstar zal liggen. Wat voor advocaat ben je dan?! En ten tweede, is het gewoon triest dat hij daarvoor de moeder van de baas van het bedrijf aanspreekt in plaats van de baas zelf. Volgens mij worden mensen niet gek van games, maar is de enige gek Jack Thompson zelf! Martijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.