Jump to content

Jack Thompson schrijft naar moeder Rockstarbaas


rdewit

Recommended Posts

HAHAHA, echt te zielig !! :O

Jezus.. meteen naar 'mammie' gaan ;)... Sjonge jonge wat is die Jack Thompson een eikel.

Waar bemoeit hij zich goddomme mee ? :N Maarjah, hij heeft pech ;) Want Rockstar zal ze toch niet koud laten maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mattetoet

    6

  • rdewit

    3

  • Valkenburger

    3

  • Tommy The Best

    3

Zo funking[/font] dom,man!

Hij heeft zowat al tegen alle

GTA's rechtzaken gespannen.

In GTA III voor een zogezegde

moordvoorbereiding door een jongen,

dan de GTA SA Hot Coffee Mod,die wél was verwijderd maar

door modders kon achterhaald worden,

GTA IV?? :? Laat ons gewoon met rust,

goed voor jou,en R* en de al de rest.

Zielig!

Offtopic:ZO dom,dat woord kanker als

scheldwoord,gebruiken ze in de buurt ook...

M'n zusje heeft kanker gehad,niet

om zielig te doen! :duh:

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Zo funking[/font] dom,man!

Hij heeft zowat al tegen alle

GTA's rechtzaken gespannen.

In GTA III voor een zogezegde

moordvoorbereiding door een jongen,

dan de GTA SA Hot Coffee Mod,die wél was verwijderd maar

door modders kon achterhaald worden,

GTA IV?? :? Laat ons gewoon met rust,

goed voor jou,en R* en de al de rest.

Zielig!

Offtopic:ZO dom,dat woord kanker als

scheldwoord,gebruiken ze in de buurt ook...

M'n zusje heeft kanker gehad,niet

om zielig te doen! :duh:

het spijt me voor je zusje en alle andere mensen, maar dom vind ik het niet om te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

o mijn god thompson slaat weer toe hoor

eerst wou hij altijd slechte games van de markt laten verdwijnen nu richt hij zich op de families als ik t mag zeggen ik vind m maar een enorme zak die kerol.

Link to comment
Delen op andere websites

het spijt me voor je zusje en alle andere mensen, maar dom vind ik het niet om te gebruiken

Wat vind je er NIET dom aan? Zo cool is het niet om te spotten met ziektes waar vele mensen aan overlijden. Als je het als scheldwoord wilt gebruiken moet je helemaal zelf weten hoor, ik zou als ik jou was alleen wel achter je oren krabben, want je bereikt er niks mee en komt er alleen onwetend mee over :)

on-topic: Die jack kan huilen wat hij wil, hij komt er echt niet meer verder mee. Hij wordt toch niet serieus genomen meer door wie dan ook. Rockstar zal er heel misschien wat tegen doen maar aan de andere kant kunnen ze er nog beter schijt aan hebben en die kerel maar laten lapzwanzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het nooit eens met hem en zijn meningen geweest, maar dit vind ik wel erg zielig inderdaad... Dat ie rechtzaken begint oké, maar als hij dan verliest, en zo iets doet, verliest hij volgens mij gelijk al zijn geloofwaardigheid... Wat een zielige vent. Hij maakt zich alleen maar belachelijk hier mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik gta krijg, dan loop ik naar een agent (ff jackkie klootzak) en dan sla ik hem helamaal verrot en shop hem in zijn ***.Daarnaa verbrand ik z'n lijk.

(ik had al eerder gepst wat ik erover vind maar dit ga ik doen om mijn agressie van die gozer kwijt te rakwen :D

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

mhmh, dit vind ik wel een beetje te ver gaan, R* zou een rechtzaak tegen hem moeten aanbinden

en de moeder van die gast zou een briefje moeten terugsturen in de aard van

" Dear mister jack, while you are sscratching every corner of your appartment for a penny we, my son Strauss Zelnick and I, will be eating Caviar and Lobster for the rest of our life starting April 29th

Bon appetite on that Burger from McDonald's ... "

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mr Thompson zich niet zoveel met de game-industrie moet bemoeien. Ten eerste, weet hij niet waar hij het over heeft, want hij heeft geen enkel bewijs dat weldenkende mensen er ook maar iets agressiever van worden, en het bewijs dat hij heeft is gewoonweg onzinnig: hij durft bij moorden gepleegd door mensen die nooit ook maar één game aangeraakt hebben, te roepen dat het wel weer aan een game van Rockstar zal liggen. Wat voor advocaat ben je dan?! En ten tweede, is het gewoon triest dat hij daarvoor de moeder van de baas van het bedrijf aanspreekt in plaats van de baas zelf.

Volgens mij worden mensen niet gek van games, maar is de enige gek Jack Thompson zelf!

Martijn

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...