Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Dat is net Ugly Betty alleen is Ugly Betty een stuk tegenover jou'n creatie

dan is hij dus net zo lelijk als jij! en ik heb er meer en die hebben jullie niet mijn skins zijn nergens te krijgen en dus uniek en alleen van mij.

Geplaatst:
Die mag je houden!

houd toch op met dat gedrag ik roep een moderator als je zo vervelend blijft doen. en ik ben ook niet van plan mijn skins hier te zetten ik houd ze voor me zelf ze zijn voor jullie lekker onbekend

Geplaatst:

Uniek zijn ze altijd als je ze zelf maakt, of je maakt er precies één na. Maar goed je moet ergens beginnen met modden het word waarschijnlijk vanzelf beter.

Geplaatst:
Uniek zijn ze altijd als je ze zelf maakt, of je maakt er precies één na. Maar goed je moet ergens beginnen met modden het word waarschijnlijk vanzelf beter.

het is toch leuk om unieke tommy skins te hebben uit tommy gemaakt een snor een baard een tatoo erop andere kleren andere haarkleur en je bent zo bij een unieke skin. deze skins zijn dan alleen van jouw, waardoor je ze niet voor anderen upload waardoor ze verborgen blijven voor iedereen. als je een vriend thuis hebt die ff kijkt bij het spel kun je ze allemaal laten zien. :cya:

Geplaatst:

Maar jij werkt met paint volgens mij, als ik het goed zie.

Ik zou met Photoshop gaan werken, dan word het al veel mooier. Daar kun je ook echt met effecten enz. gaan werken.

Geplaatst:

En nu is het genoeg. De topicstarter komt met goede bedoelingen, en jullie gaan zo reageren? Als het je niet interesseert wat hij maakt, blijf dan gewoon uit zijn topic weg.

Vriendelijk verzoek aan Claud om wat te doen aan je interpunctie, dat leest wat lekkerder. ;)

:slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...