Marioleo69 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Hey, Ik ben van plan om een PS3 uit Amerika te importeren, maar kan dat eigelijk wel zonder problemen? Want ik heb al dingen gehoord over regio's enzo. Ik zou dan graag op de Amerikaase PS3, de nederlandse gta4 willen spelen. Dus mijn vraag is: Kan ik Europese spellen spelen op een Amerikaanse PS3? Kan ik hem gewoon hier aansluiten aan het nederlandse stroomnet? Heb ik problemen met Europese firmwares? Als er dan een uitbreiding komt voor gta4, kan ik hem dan ook gewoon krijgen zonder problemen? Alvast bedankt Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) De Amerikaanse playstation3 brand door in Europa. Hier hebben we 220V en in Amerika slechts 110V. Dus dit is technisch gezien niet mogelijk. @post die hier zometeen komt: Ik was eerder Bewerkt: 25 april 2008 door IV trailer Reageren
Destilios Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 De Amerikaanse playstation3 brand door in Europa. Hier hebben we 220V en in Amerika slechts 110V. Dus dit is technisch gezien niet mogelijk.@post die hier zometeen komt: Ik was eerder ik d8 dat het niet zo veel uitmaakte.. maar mischien dat je gelijk hebt. maar iig je kan wel dan als hij het zou doen zonder problemen europese games spelen en firmware downloaden. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Zie hier: link Ze hebben het daar niet eens over probleem met stroomaansluiting. Ik denk dat je beste gewoon een Europese kan nemen, want als je uit amerika importeerd komen er ook nog eens verzendkosten bovenop die ook redelijk hoog zijn. De 400 dollar is hier 260 euro (+ nog wat verzendkosten er bovenop, en kleine kans dat je ook nog invoersrechten ofzo meot betalen) Dus jouw keuze, vind je de problemen die je er van kan krijgen (blu ray films niet speelbaar, waarschijnlijk problemen met stroomtoevoer, geen garantie) vind je die ongeveer 120 euro waard of neem je dan toch liever europese voor ongeveer 120 euro extra? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.