GTA_JH Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 als ik load game en als ie dan klaar is met laden crasht ie, maar met new game kan ik nog wel spelen maar dan moet ik alles weer unlocken! weet iemand wat dit kan zijn? Reageren
Hackman Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je hebt bij modden de main.Scm aangepast... Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je hebt bij modden de main.Scm aangepast... Kan of hij heeft te veel gecheat en dan gesaved is mij overkomen op de ps3 dus ik had een nieuwe moeten kopen met ps3 bedoel ps2 game ik heb de 60 gig Reageren
GTA_JH Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Je hebt bij modden de main.Scm aangepast... ik heb alleen maar skins in me GTA Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Dan heb je als het goed is Versie 1. En een Versie 2 savegame. Verwijder die Versie 2 savegame, en download een Versie 1 savegame. Ook kan je de Versie 1 files vervangen door Versie 2 files. http://www.autovragen.nl/Persoonlijke_Dump/V2%20files.rar Kijk wel even voor de zekerheid welke versie je hebt, ik kan natuurlijk ook helemaal fout zitten: Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze... ...568KB, dan heb je V1 (savegame) ...562KB, dan heb je V2 (savegame) Zeg a.u.b. even welke versie je hebt, dan kunnen we je waarschijnlijk wel verder helpen. Veel succes, Visser23 Bewerkt: 25 april 2008 door visser23 Reageren
GTA_JH Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 uhmm 562 kb, v2 dus.. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Als je V2 hebt, moet je gewoon de juiste savegame downloaden, hoewel het toch vreemd is; met V2 en V1 savegame zou je normaal gesproken een nieuw spel krijgen in plaats van een crash. In ieder geval, je kunt uiteraard in de Download Database de juiste savegames downloaden, maar ook in dit topic. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.