Carl-J Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 er is een nieuwe trailer online, van onze grote vriend Niko... http://www.gametrailers.com/player/33252.html Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) eens kijken of dit wel een officiele trailer is. edit: ik heb niks gezegd leuke trailer maar niet so super speciaal, mooi headshot trouwens Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 eens kijken of dit wel een officiele trailer is.edit: ik heb niks gezegd leuke trailer maar niet so super speciaal, mooi headshot trouwens Je mag toch wel onofficiele filmpjes of links naar filmpjes plaatsen zolang ze niet ongewenst zijn door R* en Take 2 (zoals de illegale gameplay filmpjes) - Verbeter me als ik fout ben - Reageren
FerryN Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 eens kijken of dit wel een officiele trailer is.edit: ik heb niks gezegd leuke trailer maar niet so super speciaal, mooi headshot trouwens Je mag toch wel onofficiele filmpjes of links naar filmpjes plaatsen zolang ze niet ongewenst zijn door R* en Take 2 (zoals de illegale gameplay filmpjes) - Verbeter me als ik fout ben - Uhmm, - dus geen links naar illegale GTA4 downloads.- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Dus nee, ook dat mag niet, want ze zijn niet door R* of T2 games gemaakt. Greetz Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Mooi fimpje Ziet er weer goed uit van R*! Reageren
Alchemy Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) eens kijken of dit wel een officiele trailer is.edit: ik heb niks gezegd leuke trailer maar niet so super speciaal, mooi headshot trouwens Je mag toch wel onofficiele filmpjes of links naar filmpjes plaatsen zolang ze niet ongewenst zijn door R* en Take 2 (zoals de illegale gameplay filmpjes) - Verbeter me als ik fout ben - Uhmm, - dus geen links naar illegale GTA4 downloads.- dus geen eigen gemaakte foto's screenshots en filmpjes van GTA4 voordat het uit is. - dus geen gelekte filmpjes! Dus nee, ook dat mag niet, want ze zijn niet door R* of T2 games gemaakt. Greetz hm zal me niks verbazen als deze wel van R* is.. anders zou ik niet weten hoe ze aan deze beelden zijn gekomen voor de trailer.. edit: wel officieel van rockstar klik. Bewerkt: 25 april 2008 door Alchemy Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Vette samenstelling van geluid. Een echte kijk van niko naar zichzelf. Met deze unieke look onderscheid dit personage filmpje zich echt van de rest. Ik was helemaal betovert van het muziekje op de achtergrond. Reageren
battle1970 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) dit is het snelle voorbij gaande plaatje die je bijna niet ziet ik denk zelf dat nico een beetje onzeker is van zich zelf en niet echt weet wat hij wil :O maar ik denk ook dat die foto hier misschien iets betekent over zijn verleden Bewerkt: 25 april 2008 door battle1970 Reageren
philippe58 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Schitterend filmpje aat Nico zijn echte karakter zien! Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Mooi filmpje, ziet er weer top uit. Reageren
WALLAH Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 WAT EEN KLOTE FILMPJE LAGGT ALS HEL Reageren
battle1970 Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 WAT EEN KLOTE FILMPJE LAGGT ALS HEL zeg wallah!:O ...koop eerst even een nieuwe pc of neem beter internet of laat je video even LADEN!! Reageren
-IV- Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Knap filmpje, ben weeral verrast! Prachtig gewoon. Bewerkt: 25 april 2008 door -IV- Reageren
IronBullet Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Mooie trailer (en er is een .50 Cal) Bewerkt: 25 april 2008 door IronBullet Reageren
Dwayneski Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik vind het een mooi filmpje! Alleen ik vraag me wel af in welke oorlog hij dan gevochten heeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.