RealNL Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Waar Moet ik me MySQL Gegevens invoegen met Moderntopia Roleplay: Los Santos 1.0 (MySQL)? ik snap er dus geen reet van wie kan me helpen....? Reageren
nick5556 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waar Moet ik me MySQL Gegevens invoegen met Moderntopia Roleplay: Los Santos 1.0 (MySQL)?ik snap er dus geen reet van wie kan me helpen....? MySQL is voor websites, en niet voor samp Reageren
Sandra Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waar Moet ik me MySQL Gegevens invoegen met Moderntopia Roleplay: Los Santos 1.0 (MySQL)?ik snap er dus geen reet van wie kan me helpen....? MySQL is voor websites, en niet voor samp Jawel hoor Ik heb er zelf geen verstand van plugins enzo en kan je niet helpen ermee helaas. Maar je kan het misschien beter vragen in het topic op sa:mp-forum waar je dit script het gedownload. Reageren
nick5556 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hmm, ik heb aardig veel verstand van mysql maar niet met samp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.