Galiorix Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik ben van plan om binnenkort een PS3 te kopen maar ik heb momenteel geen TV of een beeldscherm over. Dus wil ik een nieuw beeldscherm kopen, die ik naast mijn huidige 17" wil gebruiken op mijn computer maar ik wil hem tegelijkertijd ook aangesloten hebben op mijn PS3. Omdat ik eens een keertje lekker groot wil, zou een 22" scherm wel leuk zijn. Vereiste is alleen eigenlijk dat het scherm 2 DVI, 2 VGA of een combinatie van die 2 heeft zodat ik het scherm ook als 2e scherm bij mijn computer kan gebruiken... Iemand aanraders? Ik heb al een beetje gekeken op het internet maar de keuze in 22 inchers is best groot dus ik weet niet wat ik nou precies zou moeten pakken. Greetz Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik zou eens naar de P223W kijken, niet al te duur en het beeld is waarschijnlijk heel goed. ikzelf heb de P203W en is uit dezelfde serie en heeft heel erg scherp beeld met een goed contrast, dus dat zal dan ook wel zo zijn bij de 22 inch versie. De prijs ligt tussen de 219 en de 290 euro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.