RealNL Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Beste Mensen, Ik Ga binnenkort Beginnen Aan Een SuperGroot Project. Een Server dus.... Ik Ben opzoek naar een TopTeam! Ik Ga Eind Mei een SA:MP Server kopen.... Het is NIET Zo dat jullie opeens mee moeten betalen... maar het mag wel De Server Heet: GTA-NL Oftoewel GTA Nederland.. Ik heb al een Forum: gta-nl.co.nr Wat ik zoek: Scripters Vertalers (DAT HET MEEST) Goede Administrators Goede Moderators Intressen: PM Mij....... Je kan Later Als de Server een beetje goed is zelfs nog geld verdienen door adsen op de site.... Ik Begin met een Sever Van max 20 personen omdat ik niet zo rijk ben ^^ Mijn Idee: Ik Denk Dat ik een Real Life server ga maken met me team en dan 1 van deze Server Vertalen: PEN1 The Godfather Grand Theft Online RPG Mode! Ik Hoop Dat ik Ongeveer Een Team Bijelkaar Sprokel van Zo'n 10/15 mensen.... Groeten, RealNL Reageren
Crusher!! Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 (bewerkt) Beste Mensen,Ik Ga binnenkort Beginnen Aan Een SuperGroot Project. Een Server dus.... Ik Ben opzoek naar een TopTeam! Ik Ga Eind Mei een SA:MP Server kopen.... Het is NIET Zo dat jullie opeens mee moeten betalen... maar het mag wel De Server Heet: GTA-NL Oftoewel GTA Nederland.. Ik heb al een Forum: gta-nl.co.nr Wat ik zoek: Scripters Vertalers (DAT HET MEEST) Goede Administrators Goede Moderators Intressen: PM Mij....... Je kan Later Als de Server een beetje goed is zelfs nog geld verdienen door adsen op de site.... Ik Begin met een Sever Van max 20 personen omdat ik niet zo rijk ben ^^ Mijn Idee: Ik Denk Dat ik een Real Life server ga maken met me team en dan 1 van deze Server Vertalen: PEN1 The Godfather Grand Theft Online RPG Mode! Ik Hoop Dat ik Ongeveer Een Team Bijelkaar Sprokel van Zo'n 10/15 mensen.... Groeten, RealNL hallo ik kan je helpen met je server ik ben de owner van [JD] grootste nederlandse server groep\ ik heb meerdere servers dus ik kan je helpen ik ken ook goede admins en modereators enz. kun je afstublieft reageren groeten gta gamer jd Bewerkt: 18 mei 2008 door GTA_GAMER_JD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.