Mathmagic Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 je weet dit alvast al maar als je in de ganton gym in LS alle mensen doodt en dan jetpack cheat doet en in de gele marker omhoog vliegt dan kom je in een glitch wereld terecht. Dit is niet wat ik jullie wil zeggen maar wie dit al gedaan heeft en weet hoe je naar angle pine motel moet gaan moet dit lezen. ga dus in angle pine motel en zet op de map een stip in het midden van de zee in het oosten. als je daar naartoe zweeft kom je een huis tegen en daar 10 meter voor staat een gele marker. ga in de marker staan en dan kom je in B-dups crack palace terecht waar B-dup en big bear wonen. tijdens mijn reis door de glitchwereld heb ik ook nog een tiquilla bar tegengekomen en een prototype van San fierro. bij dat prototype was er weinig verschil buiten dat het station in spiegelbeeld stond en er veel te veel bruggen over liepen en dat alle voetgangers politieagenten waren en dat ik vier sterretjes achter me kreeg toen ik er boven vloog.om bij dat sf prototype moet je vanaf het angelpine motel naar back O beond.
azert Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) ik snap niet goed wat je wil zeggen :huh: en hoe kun je naar dat motel? Bewerkt: 11 februari 2005 door azert
Vinewood Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Oke ... leuk glitch Mathmagic ga ik gelijk proberen @Gta cool man hoezo post je als je alleen maar oke zegt
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) het was wel bekend dat je door met de jet pack naar ghoststate kon. maar naar die hotel, dat wist ik niet Bewerkt: 11 februari 2005 door the straight people killer
Mathmagic Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik heb nog wat gebouwen ontdekt. als je vanuit angelpine motel naar ergens in de streek van het politie bureau in LS en de club vliegt dan zie je het gebouw van de missie architectural espionage en daarnaast een reusachtig politiebureau dat op dat van LV lijkt maar veel groter is. ik heb nog niet hoe je binnengeraakt. ik heb wel 10 meter ervandaan een gele marker maar als je boven de gebouwen zweeft of te dichtbij komt dan werkt je jetpack niet meer en val je naar beneden.daarna komt er een fractie van een seconde een loading scherm en. na dat werkt je jetpack terug maar zijn de 2 gebouwen verdwenen. en ik ben ook een boshuisje tegengekomen met een DJ deck maar ik weet niet meer waar dat zich bevond.
BeatboxGamer Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 Ik d8 ook dat je zo naar liberty city kon?? Maar deze is ook goed!
Mathmagic Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ik d8 ook dat je zo naar liberty city kon??Maar deze is ook goed! ik probeer naar liberty city te gaan maar het lukt me niet. o jah k heb nog wat mini dingen ontdekt. een garage met veel computeraparatuur en een platenfirma van die ene missieen ook een diner en een clucin bel en nog veel gele markers waar een onzichtbare muur voor is.En ik zal nog eens uitleggen hoe je er nu raakt in de glitch wereld: - Ga naar ganton gym en leg alle kerels om. - Doe Jetpack cheat en ga in de gele marker staan en vlieg daar naar boven. - Ga naar het startmenu en zet op de map rechts op het einde van de straat een stip. - Vlieg er naartoe en ga in de gele marker die je ziet en doe de jetpack uit. - Nu ben je in Angle pine motel en kan je alle kanten van de glitch wereld verkenne. dit kan ook in de zwarte wereld ervoor maar dan kom je alleen maar snackbars en gele markers tege waar je niet in kan.
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Geplaatst: 15 februari 2005 Ik d8 ook dat je zo naar liberty city kon??Maar deze is ook goed! lol dit is gewoon in de game textures gaan dit is niet gewoon een coole cheat ofzo
GTA Gangster Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 Ik d8 ook dat je zo naar liberty city kon??Maar deze is ook goed! lol dit is gewoon in de game textures gaan dit is niet gewoon een coole cheat ofzo Het is wel cool enz. Maar waarom heeft R* het er eigelek in gedaan? Het is wel geinig dat je in eens in Angel Pine kan komen (war dat dan ook ligt)
Mathmagic Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 Ik d8 ook dat je zo naar liberty city kon??Maar deze is ook goed! lol dit is gewoon in de game textures gaan dit is niet gewoon een coole cheat ofzo Het is wel cool enz. Maar waarom heeft R* het er eigelek in gedaan? Het is wel geinig dat je in eens in Angel Pine kan komen (war dat dan ook ligt) Die gametextures zijn er niet expres in gezet. die zitten gewoon in elk gtaspel. Dus het is gewoon een fout.
skippy Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 jah zoals in gta vc bij de malibu op de 1ste etage bij dat kantoor tegen de palmboom rijden met een motor tot dat je eraf valt kom je ook in glitch wereld
Pablo Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 hoe vind je andere gele pijltjes???? soms zie ik er wel 1 maar dan vlieg ik er prongelijk voorbij en dn zie ik hem nooit meer terug. en hoe weet je of je niet te hoog of te laag vlieg????
Mathmagic Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 hoe vind je andere gele pijltjes????soms zie ik er wel 1 maar dan vlieg ik er prongelijk voorbij en dn zie ik hem nooit meer terug. en hoe weet je of je niet te hoog of te laag vlieg???? als je te laag vliegt flitst er een fractie van een seconde loading op je scherm.
Recommended Posts