Froop Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 was een glich wereld ALs je in het eerste bericht kijk wordt het ong. uitgelegd. Een glitch wereld is een "fout" in het spel waardoor je naar andere werelden gaat.ofzo
hey dude Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 oke een vraag moet je daar nu een armax replay dingen voor hebe???
skater Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Geplaatst: 18 maart 2005 oke een vraag moet je daar nu een armax replay dingen voor hebe??? nee dat hoeft niet als je maar cheats gebruikt voor jetpack
Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 als ik met een jetpack in de glitch wereld terechtkom en ik wil bv naar liberty city dan vind ik daar nooit dat gele pijltje maar wel zo'n heel grote gele wazige pijl in de verte
Ewoud Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 (bewerkt) was een glich wereld ALs je in het eerste bericht kijk wordt het ong. uitgelegd. Een glitch wereld is een "fout" in het spel waardoor je naar andere werelden gaat.ofzo Het is geen fout in het spel want het zijn gewoon locaties waar je normaal gesproken naar toegestuurd wordt als je in een marker loopt. Alleen wat in het spel fout is dat sommige objecten onsolide zijn waar door je der doorheen kan lopen,vliegen,rijden of zwemmen en vallen natuurlijk. @Emile volg je wel het filmpje. http://www.maxbot.com/gta/#libertycity Bewerkt: 26 maart 2005 door ewoud
The GTA-Lover Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 welk einde bedoel je nu eigelijk precies? links of recht of rechtdoor duid het is aan op de kaart of lag het is stap voor stap uit :unsure:
Recommended Posts