Jump to content

Stoppie lukt niet bij bike rijschool

Recommended Posts

Geplaatst:

ja iedereen, lach me maar uit :D

maar mijn stoppi wi lmaar niet lukken, ik druk gas in

wanneer ik aan de kegels ben druk ik op de "sta op je motor toets" en de rem toets , maar dan stopt ie altijd en dat zegt ie 0%

Geplaatst:

Enkel in het begin moet de remknop en naar voren leunen inhouden. Als je staart in de lucht is moet je de remknop loslaten, maar wel nog steeds naar voren blijven leunen. Dan zal je gemakkelijk op je voorwiel kunnen blijven rijden!

succes ermee :tu:

Geplaatst:

The Stoppie

Rij naar de twee rijen met kegels toe. Juist voor de kegels laat je je gas los en schakel je onmiddelijk over met je vinger naar de toets waarmee je remt/achteruit rijdt. Samen met de achteruittoets hou je de pijltjestoets naar voor in, die zorgt ervoor dat je naar voren leunt en op je voorwiel gaat rijden. Wanneer je dan op je voorwiel rijdt, mag je gewoon weer je gas gaan gebruiken en de achteruittoets laat je los. Dit hou je vol tot je voorbij de kegels bent. Daarna rij je op twee wielen terug naar het eindpunt. Parkeer daar in het vak mooi recht in het midden.

• Voltooi de missie binnen de 8 seconden.
  • Je algemene score moet 100% zijn.
  • Stoot geen kegels om en breng je motor geen schade toe.
  • Parkeer mooi recht in het midden van het eindvak.

Voor meer info, kijk op Wikigta

Als het je nog niet lukt kan je altijd in het daarvoor bestemde subforum een savegame plaatsen. Dan doet iemand anders hem voor je. Veel succes!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor de Xbox houd bij het begin L-1 in gedrukt en duw dat ronde dingetje naar voren en laat L-1 los en geef gas met R-1

Groetjes Niels

Geplaatst:

Om even snel duidelijk te zijn: Geef vol gas totdat je vlak voor de pionnen bent. Dan rem je, en tegelijkertijd ga je voorover leunen. Als je eenmaal in de lucht bent laat je zowel de rem- als de accelereerknop los en leun je alleen nog naar voren. Aan het eind van de pionnen kun je je weer laten zakken en het laatste stukje nog verder rijden.

Geplaatst:

Rij vol gas richting de pionnen. Dan kijhard remmen en op het pijltje die naar je toe wijst drukken, nu leun je naar achteren maar je moet ook weer voorover leunen. Je moet ongeveer in het midden remmen. en bij de laatste pionnen eindigen.

Suc6

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...