steintje Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2008 ik wil in plaats van cj rondlopen als keith richards hoe moet ik dat doen kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Je kan denk ik gaan modden... Dan verwissel je de personages en is Ryder CJ en jij Ryder... Of je kopieërt Ryder en doen hem inplaats van CJ en die doe je dan in een andere map dan heb je twee Ryders... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Warom staat dit bij Vice City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Ik denk dat het handig is als een mod dit topic even naar San Andreas verplaats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Als steintje aan mijn informatie genoeg heeft is dat niet nodig maar anders zou het inderdaad handig zijn dat het werd verplaatst... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 bedankt hackman. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2008 Is het je gelukt? Als je niet goed met modden bent (ben ik ook niet) dan kun je beter iemand anders vragen om wat voor je te proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steintje Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2008 Is het je gelukt? Als je niet goed met modden bent (ben ik ook niet) dan kun je beter iemand anders vragen om wat voor je te proberen... het is me nog niet gelukt ik ga eerst wel die modding topic,s doorlezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.