Think Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Welke vind jij de beste Nederlandse/belgische film. Ik vind Ex-drummer de beste belgische film omdat hij zo gewaagd is. Er was veel kritiek en hij werd bijna gesencureerd. De film heeft zware neigingen naar seksisme(discrimatie op basis van geslacht) en gehandicapten. Het verhaal gaat over 3 gehandicapten die een rockband oprichten en op zoek zijn naar een drummer. Echte aanrader vanwege zijn gedurfde originaliteit. De film is gebasseerd op het boek Ex-drummer avn Herman Brusselmans. Edit: Het verhaal gaat over een bekende schrijver die de bergen afdaald naar een wereld van stompzinnigheid,dommigheid,ontrouw en fake. Drie mongolen,gehandicapten zijn op zoek naar een drummer en bellen aan bij een schrijver. Superfilm. Trailer: Scene Ik hoop dat dit soort topic niet bestond want ik kon de zoekfunctie niet gebruiken, kreeg altijd melding van floodcontrole. Bewerkt: 25 april 2008 door Think Reageren
studio dewolf Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Ik vind de zaak alzemeir beste Belgische film na ben x en de indringer. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Herman Brusselmans Ik heb de film helaas nog niet gezien omdat ik denk dat ik een hoop van de humor mis omdat het allemaal in nogal plat Vlaams gesproken wordt.. Reageren
Think Geplaatst: 25 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Herman Brusselmans Ik heb de film helaas nog niet gezien omdat ik denk dat ik een hoop van de humor mis omdat het allemaal in nogal plat Vlaams gesproken wordt.. Lees het boek, het is niet zo dik, lichte lectuur. Het Dialect is in West-Vlaams, daarom heeft een slimmerik de ondertittels uitgevonden. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 Weet ik, ik heb fragmenten met ondertitels gezien, maar dan is het (gescheld) niet zo leuk. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) Turks Fruit natuurlijk, een echte Hollandse film. Wel een erg oude film hoor, je ogen doen pijn van de kwaliteit. Bewerkt: 25 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Is truks fruit seksfilm met Paul Verhoeven? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ja. ( kort maar krachtig ) Bewerkt: 26 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Pippie Lankous is pas leuk Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Pippie Lankous is pas leuk Haha, komt hij met ze Pippie Lankoes Dan kies ik de Teletubbies Nee, okeey ff sirieus. De lift en die ene in Amsterdam met die duiker in de grachten ben ff die naam vergeten Bewerkt: 26 april 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Pippie Lankous is pas leuk Haha, komt hij met ze Pippie Lankoes Dan kies ik de Teletubbies Nee, okeey ff sirieus. De lift en die ene in Amsterdam met die duiker in de grachten ben ff die naam vergeten Amsterdamned Voor mij toch wel zoals Daan007 zei, Flodder in Amerika, of anders Turks Fruit. Bewerkt: 26 april 2008 door -->nick<-- Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Een goede Nederlandse film. Moeilijk... Ik kijk haast nooit een film van Hollandse bodem maar als ik dan toch echt moet kiezen word het Flodder in Amerika. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ahja, de lift. Ik vind de lift beste Nederlandse film want ik ken niet veel Nederlandse film. Reageren
danielb Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 eigenlijk vind ik nagenoeg elke nederlandse film kut[/font] Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 30 april 2008 Rapport Geplaatst: 30 april 2008 Pippie Lankous is pas leuk Haha, komt hij met ze Pippie Lankoes Dan kies ik de Teletubbies Nee, okeey ff sirieus. De lift en die ene in Amsterdam met die duiker in de grachten ben ff die naam vergeten Amsterdamned Voor mij toch wel zoals Daan007 zei, Flodder in Amerika, of anders Turks Fruit. Die ja Mijne zijn dus De lift en Amsterdamned. Voorderest vind ik Nederlandse films niet echt leuk... Netzoals Nederlandse liedjes, ook niet echt leuk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.