jr_maffia Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 jaa ik zag het ziet er idd niet realistisch uit, maar alsnog wordt dit een kei gaaf spel ook al hoor je met skydiving met je buik naar beneden te springen ehm ? hy zegt dat het er wél mooi uit ziet? jaaa,, En ? Nou en hij heeft toeminste iets nuttigs te melden over het onderwerp, Jij probeert maar een beetje stoer-macho-weet-ik-veel-wat-voor-gedrag over te komen, Reageer nou maar gewoon op het topic. On: Ja , ik zal het is bekijken op youtube Reageren
FerryN Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 (bewerkt) de bron is dan moet je naar youtube gaan en dan intypen gta iv gameplay dan ga je naar date added en dan ergensonder aan staat gta iv gameplay falling skydive. Link weg Haal die link weg! Dit is verboden! Wel lollig hoe die gast zich noemt, namelijk 'CopywrightMyAss' En de filmpje staat er best lang op, namelijk al ong. 4 uur. Bewerkt: 25 april 2008 door FerryN Reageren
js007 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Er zit toch geen parachute in gta4 Reageren
philippe58 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 is het geen gameplay dan kijk ik wat ze er neer hebben hebben gezet Is dat geen illegaal filmpje..? Reageren
nljesse Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 GTA IV GAMEPLAY FALLING SKYDIVE so heet hij het springen ziet er niej uit mar kijk ff naar de omgeving Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ze zouden de parashute erin moete steken, altijd gemakkeljk om te infiltreren Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... misschien zit de parachute er wel in dat die misschien gewoon zonder parachute wou springen. Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... misschien zit de parachute er wel in dat die misschien gewoon zonder parachute wou springen. Dinsdag zullen we het weten Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... misschien zit de parachute er wel in dat die misschien gewoon zonder parachute wou springen. Dinsdag zullen we het weten ja dat is wel logisch tenzij je hem niet koopt. Reageren
nljesse Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... misschien zit de parachute er wel in dat die misschien gewoon zonder parachute wou springen. Dinsdag zullen we het weten ja dat is wel logisch tenzij je hem niet koopt. volgens mij is er gezegd (weet ff geen bronnen) dat gta 4 geen parachutes heeft vonden ze te nep Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) ja hij springt zo dood neer op de grond. Inderdaad, ik mis echt een parachute. Gebouwen genoeg of van te skydiven waarom dan geen parachute ... misschien zit de parachute er wel in dat die misschien gewoon zonder parachute wou springen. Dinsdag zullen we het weten ja dat is wel logisch tenzij je hem niet koopt. volgens mij is er gezegd (weet ff geen bronnen) dat gta 4 geen parachutes heeft vonden ze te nep Damn, dat zou ik echt wel minder vinden dan...... Had me er met GTA:SA ook altijd goed mee vermaakt. Zo net voordat je de grond raakt, hup parachute open Bewerkt: 26 april 2008 door 7nightwing7 Reageren
oostzaan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 En nu mogen deze filmpjes opeens wel blijfen staan? Maar het ziet er VET mooi uit hoe die sprint. En neerknald. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.