bartsiemons Geplaatst: 25 april 2008 Rapport Geplaatst: 25 april 2008 is het mogelijk motor geluiden in gta san andreas veranderen en hoe dan? bestaat er een tool voor ? ik hoop dat julie me kunnen helpen Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 is het mogelijk motor geluiden in gta san andreas veranderen en hoe dan? bestaat er een tool voor ? ik hoop dat julie me kunnen helpen Ja, die bestaat. Hij heet SAAT(San Andreas Audio Tool) Deze mod maakt het mogelijk geluiden te veranderen, beste is met de addon Alci. Alleen het is best riskant, want soms mislukt het, maar als het lukt heb je kans dat andere geluiden anders gaan klinken. Dit heb ik ook, de toeter van een wagen klinkt nu super hoog, en de sniper heeft vele geluiden zoals motorgeluiden en toeters door elkaar. Typ bij Youtube maar eens 'SAAT Tutorial' in, daarmee kan je verder. Greetz Reageren
bartsiemons Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 is het mogelijk motor geluiden in gta san andreas veranderen en hoe dan? bestaat er een tool voor ? ik hoop dat julie me kunnen helpen Ja, die bestaat. Hij heet SAAT(San Andreas Audio Tool) Deze mod maakt het mogelijk geluiden te veranderen, beste is met de addon Alci. Alleen het is best riskant, want soms mislukt het, maar als het lukt heb je kans dat andere geluiden anders gaan klinken. Dit heb ik ook, de toeter van een wagen klinkt nu super hoog, en de sniper heeft vele geluiden zoals motorgeluiden en toeters door elkaar. Typ bij Youtube maar eens 'SAAT Tutorial' in, daarmee kan je verder. Greetz zal eens kijken Reageren
mentanoo Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik had een veel makkelijker programma maar toen kreeg ik een nieuwe computer. weet iemand hoe dat programma heet het is geen SAAT ? het leek een beetje op een GXT programma waarbij je namen kan veranderen. EDIT : ik heb hem all gevonden : Alci's SAAT GUI FrontEnd 1.0 Final zo heet hij sorry Bewerkt: 5 mei 2008 door mentanoo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.