oostzaan Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik kan hem niet kijken, er gebeurt niks. Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Godver, nee ik wil het niet zien! Reageren
Alchemy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Waarom niet? goeie java/flash goeie geboorte datum ingevoerd??? gelukkig bestaat er nog zoiets al youtube mocht je geen youtubedingetje zien KLIK voor link Bewerkt: 26 april 2008 door Alchemy Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Nice videorecencie, de bazooka is gruwelijk. En de shotgun en AK47 pwnen dik, nog 3 dagen wachten. Reageren
-IV- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ik ga hem niet bekijken! Voor mij zijn het voorlopig nog trailers en screenshot's en géén in-game beelden. Ik wacht nog tot dinsdag. Bewerkt: 26 april 2008 door -IV- Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik ga hem niet bekijken! Voor mij zijn het voorlopig nog trailers en screenshot's en géén in-game beelden. Ik wacht nog tot dinsdag. Da vink nou klasse! Ik heb hem zelf wel gekeken en wtf ziet dit spel er gruwelijk uit. Niet meer normaal hoe vet dit is Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Bewerkt: 26 april 2008 door DenkaanHenk Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Zelfs dit kan voor mensen al een reden zijn om niet te kijken. Dat ze echt alles helemaal zelf voor de eerste keer als ze het spel in hun console stoppen willen ervaren. Ik vind het knap, ik ben er zelf namelijk veel te nieuwschierig voor;) Bewerkt: 26 april 2008 door peter-de-gekste Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Zelfs dit kan voor mensen al een reden zijn om niet te kijken. Dat ze echt alles helemaal zelf voor de eerste keer als ze het spel in hun console stoppen willen ervaren. Ik vind het knap, ik ben er zelf namelijk veel te nieuwschierig voor;) ik ben er ook te nieuwsgierig voor, maar als ik de eerste keer zal spelen zal ik ook versteld staan, want als je het zelf speelt ziet het er allemaal nog tien keer beter uit Reageren
-IV- Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Zelfs dit kan voor mensen al een reden zijn om niet te kijken. Dat ze echt alles helemaal zelf voor de eerste keer als ze het spel in hun console stoppen willen ervaren. Ik vind het knap, ik ben er zelf namelijk veel te nieuwschierig voor;) ik ben er ook te nieuwsgierig voor, maar als ik de eerste keer zal spelen zal ik ook versteld staan, want als je het zelf speelt ziet het er allemaal nog tien keer beter uit En dat is wat ik wil. I can wait. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Zelfs dit kan voor mensen al een reden zijn om niet te kijken. Dat ze echt alles helemaal zelf voor de eerste keer als ze het spel in hun console stoppen willen ervaren. Ik vind het knap, ik ben er zelf namelijk veel te nieuwschierig voor;) ik ben er ook te nieuwsgierig voor, maar als ik de eerste keer zal spelen zal ik ook versteld staan, want als je het zelf speelt ziet het er allemaal nog tien keer beter uit Dat is een ding wat heel zeker is ja. Je krijgt zo inderdaad wel een goede indruk, maar je kan het pas echt goed beoordelen als je het zelf speelt. En dan niet de eerste keer, want dan is het allemaal nog te overdonderend. Pas na een paar keer spelen kun je zo'n game pas goed beoordelen. Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ze laten geen missies zien hoor, alleen een stukje free-roaming en een stukje multiplayer. Zelfs dit kan voor mensen al een reden zijn om niet te kijken. Dat ze echt alles helemaal zelf voor de eerste keer als ze het spel in hun console stoppen willen ervaren. Ik vind het knap, ik ben er zelf namelijk veel te nieuwschierig voor;) ik ben er ook te nieuwsgierig voor, maar als ik de eerste keer zal spelen zal ik ook versteld staan, want als je het zelf speelt ziet het er allemaal nog tien keer beter uit En dat is wat ik wil. I can wait. mooi dat je zo kan wachten Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ok, heb het even bekeken. Damn, wat een brute graphics Die zgn "blind sight" met de RPG is echt geniaal bedacht. Rockstar heeft hier dus echt een pareltje van een game gemaakt. :eten: Reageren
bernt Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 op 4:01 zie je hem met hoertje neuke in auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.