peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hij doet niks. Er flitst de hele tijd: playing.... en dan weer buffering.... Pak anders de link helemaal bovenaan in dit forum. Is hetzelfde filmpje en die werkt wel. Ik heb het zelfde probleem namelijk;) Reageren
Gta-killer Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) De eerste 10 die IGN geeft sinds zelfda the occasie of time ofzoiets :o dat is bijna 10 jaar geleden. Dus moet wel heel goed zijn. Bewerkt: 26 april 2008 door Gta-killer Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waow, mooi filmpje !! Het laat zeker veel informatie zien. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Pak gewoon de versie op youtube, ING.com werkt voor geen meter. Reageren
IronBullet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hij doet het bij mij niet Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Internet files verwijderen, doet ie het weer! Is in zulke gevallen heel vaak de oplossing... Edit: Apart dat er wordt gezegd dat de Playstation 3 versie toch wat sneller is met minder framerate problemen. Had ik niet verwacht maar aangezien ik voor PS3 ga: Mooi meegenomen. En X-box heeft extra content zodat het toch heel lastig is om te kiezen (dit om kansloze discussies te voorkomen) Bewerkt: 26 april 2008 door Valkenburger Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mensen die roepen '' zie je wel dat de PS3 versie beter is '' Get a Life! Ik heb een Xbox 360, en ik heb Bioshock, PGR 3 en 4, Gears of War, Saints Row, Mass Effect, Halo 3, Viva Pinata, Dead Rising, Kameo Elements of Power en ik krijg Splinter Cell Conviction, Fable 2, Gears of War 2 en Alone in the Dark. En weet je wat het leuke is, jullie PS3 bezitters hebben en krijgen deze games niet! Dus PS3 bezitters die denken dat 360 bezitters jaloers moeten zijn op hun, ik helaas niet... Echt, levenloze mensen die altijd maar roepen dat hun console het beste is Ontopic: Gezien IGN nu ook het hoogste cijfer heeft gegeven is er geen weg meer terug naar de beste game ooit lijkt mij... Ik zeg Zelda: Ocarina of Time alvast gedag op nummer 1 Reageren
dj.tappie Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mensen die roepen '' zie je wel dat de PS3 versie beter is '' Get a Life!Ik heb een Xbox 360, en ik heb Bioshock, PGR 3 en 4, Gears of War, Saints Row, Mass Effect, Halo 3, Viva Pinata, Dead Rising, Kameo Elements of Power en ik krijg Splinter Cell Conviction, Fable 2, Gears of War 2 en Alone in the Dark. En weet je wat het leuke is, jullie PS3 bezitters hebben en krijgen deze games niet! Dus PS3 bezitters die denken dat 360 bezitters jaloers moeten zijn op hun, ik helaas niet... Echt, levenloze mensen die altijd maar roepen dat hun console het beste is Ontopic: Gezien IGN nu ook het hoogste cijfer heeft gegeven is er geen weg meer terug naar de beste game ooit lijkt mij... Ik zeg Zelda: Ocarina of Time alvast gedag op nummer 1 uuuhm jij komt er ook dicht in de buurt van levenloze mensen! Ontopic: Ja bruutjes, ik had het cover systeem nog niet goed gezien. En de multiplayer...om je vingers af-te-likken. Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dus PS3 bezitters die denken dat 360 bezitters jaloers moeten zijn op hun, ik helaas niet... Echt, levenloze mensen die altijd maar roepen dat hun console het beste is En X-box heeft extra content zodat het toch heel lastig is om te kiezen (dit om kansloze discussies te voorkomen) Mission failed Ik neem aan dat je indirect op mij reageerd. Ik ben echter geen Playstation 3 bezitter en de X-Box 360 is nog steeds de beste console die ik gezien heb. Console+GTA 4 ruled, zo simpel is het. Feit blijft wel dat de Playstation volgens de review minder frame-rate problemen heeft. Kan je wel "getalife" roepen maar het is alleen een quote uit de review die we hier bespreken. Echt levenloze mensen die meteen de X-Box gaan verdedigen Want lekker belangrijk, het gaat om GTA4, die krijgen we allemaal dus waarom toch deze kansloze discussie? Reageren
Digi-Djeff Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mensen die roepen '' zie je wel dat de PS3 versie beter is '' Get a Life!Ik heb een Xbox 360, en ik heb Bioshock, PGR 3 en 4, Gears of War, Saints Row, Mass Effect, Halo 3, Viva Pinata, Dead Rising, Kameo Elements of Power en ik krijg Splinter Cell Conviction, Fable 2, Gears of War 2 en Alone in the Dark. En weet je wat het leuke is, jullie PS3 bezitters hebben en krijgen deze games niet! Dus PS3 bezitters die denken dat 360 bezitters jaloers moeten zijn op hun, ik helaas niet... Echt, levenloze mensen die altijd maar roepen dat hun console het beste is Ontopic: Gezien IGN nu ook het hoogste cijfer heeft gegeven is er geen weg meer terug naar de beste game ooit lijkt mij... Ik zeg Zelda: Ocarina of Time alvast gedag op nummer 1 uuuhm jij komt er ook dicht in de buurt van levenloze mensen! Ontopic: Ja bruutjes, ik had het cover systeem nog niet goed gezien. En de multiplayer...om je vingers af-te-likken. Vertel me dan is waarom? Ik zit niet te zeggen dat de Xbox 360 beter is, ik zeg alleen maar dat ik niet jaloers ben op de PS3 bezitters. Eerst even nadenken voordat je wat zegt..... Reageren
Skystar Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Man man, dit filmpje is ZALIG. Ik was eerst na wat gelekte beelden die ik had gezien wat teleurgesteld, maar dit maakt alles 10keer beter! Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 WoW een 10 is niet meer gebeurd sinds 1991 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waw, veel nieuwe dingen die staat niet in feiten vb vrijen in auto,... Het zal heel succes spel zijn. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waw, veel nieuwe dingen die staat niet in feiten vb vrijen in auto,... Het zal heel succes spel zijn. een heel groot succes spel haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.