DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ah sommige mensen gunnen Microsoft gewoon nooit wat, jammer hoor. Ik zit PS3 toch ook nooit belachelijk te maken. Reageren
mattetoet Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ah sommige mensen gunnen Microsoft gewoon nooit wat, jammer hoor. Ik zit PS3 toch ook nooit belachelijk te maken. op wie heb je het ??? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ah sommige mensen gunnen Microsoft gewoon nooit wat, jammer hoor. Ik zit PS3 toch ook nooit belachelijk te maken. op wie heb je het ??? Dat zullen sommige mensen hier zelf heus wel weten, daar ga ik geen namen bij opnoemen. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Een van de beste in-game filmpjes! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ah sommige mensen gunnen Microsoft gewoon nooit wat, jammer hoor. Ik zit PS3 toch ook nooit belachelijk te maken. op wie heb je het ??? Het slaat ook als een lul op een drumstel. Niemand heeft het hier over Microsoft noch de XBox. Welkom op GTAGames waar de loze kreten de boventoon voeren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hij had het over de discussie op de vorige plaats. Daar gaat dit topic niet over, dus graag ook dat topic buiten beschouwing laten. Ik moet bekennen, dat ik het wel eens ben met de mening van NilsHolgersson (die op de vorige pagina), want een game kan nooit perfect zijn. 10/10 lijkt me wat overdreven, in de toekomst zullen ze ook nog wel betere spellen maken. Vind het ook knap hoe mensen een spel die ze nog nooit gespeeld hebben, al bekronen met de termen "topgame", "beste game ever", etcetera. Ik speel het spel dinsdag, en dan zal ik er zelf een oordeel over hebben. Tot die tijd ziet het er veelbelovend uit, maar ik denk maar zo: eerst zien, dan geloven!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik kan hem jammer genoeg niet afspelen, je moet eerst je geboorte datum invullen. Als ik dat doe reageert hij helaas niet.. Reageren
Psychedelica Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik kan hem jammer genoeg niet afspelen, je moet eerst je geboorte datum invullen.Als ik dat doe reageert hij helaas niet.. Je moet natuurlijk wel een geboortedatum ingeven waardoor je 18 of ouder zou zijn Reageren
Valkenburger Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik moet bekennen, dat ik het wel eens ben met de mening van NilsHolgersson (die op de vorige pagina), want een game kan nooit perfect zijn. 10/10 lijkt me wat overdreven, in de toekomst zullen ze ook nog wel betere spellen maken. Als je bij het beoordelen van spellen rekening gaat houden met wat eventueel in de toekomst mogelijk is kom je denk ik niet hoger dan een 3 bij GTA 4. Je hebt 1 stad, de rest van de wereld is dicht. Het is via een tv te spelen, over 30 jaar zitten we met helmpjes op in 3-d te spelen. Denk dus dat je deze 10 moet zien als beste spel van het moment, meer hadden ze niet kunnen of mogen verwachten. Dit spel krijgt dus eigenlijk een volle 3, maximale score voor dit moment met deze consoles! Als ze hun 10 verder gaat uitleggen en uitdiepen is de functie van dat cijfer weg: Een oordeel in 1 oogopslag. Ik weet dat ik het het beste spel ooit ga vinden omdat: Het een open stad is waarin je kan rondlopen en zelf je route kiezen Je kan rondrijden in verschillende auto's die beschadigd raken bij crashes Er humor in het spel zit Detail niveau van hoog niveau is De rest kan je zelf invullen denk ik. Die basis van het spel ligt mij enorm, het idee van dit spel spreekt me enorm aan. Gewoon perfect! Daarom weet ik dat dit het beste spel ooit word maar nu ik er over nadenk, ik ben eigenlijk best wel knap inderdaad Reageren
tmffirework Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 het gaat er altijd om hoe goed de game is in vergelijking met de andere games die nu uit zijn. Reageren
karamanci Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Damn, op 3.51 zie ik niko met een hoer neuken~! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Vind het ook knap hoe mensen een spel die ze nog nooit gespeeld hebben, al bekronen met de termen "topgame", "beste game ever", etcetera. Ik speel het spel dinsdag, en dan zal ik er zelf een oordeel over hebben. Tot die tijd ziet het er veelbelovend uit, maar ik denk maar zo: eerst zien, dan geloven!! Ik heb GTA IV bij een vriend gespeeld, een top game dus. GTA IV is zeker een dikke 10 waard. Reageren
philippe58 Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Gewelidig filmpje! ''Don't make me kill you'' Echt hard Reageren
Harrison Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 4:01 zit een hoer in de auto van Niko! Het spel wordt echt vet cool! 11/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.