Jump to content

Memorystick werkt niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik had laatst voor 40 euro op marktplaats een 4 GB memorystick gekocht. Hij deed het ongeveer voor 1 of 2 weken maar daarna kwamen er ineens bestanden in van 60 gb met rare namen met rare tekens. Dus er klopte iets niet. ff later stopte ik hem in mijn psp en hij zei dat hij hem niet pakte dus k formateerde hem en toen werkte hij weer maar als k er dingen zoals muziek of filmpjes op ging zette ging hij weer zegge dat ik hem moest formatere. MAar nu na een tijdje doet die memorystick het helemaal niet meer nergens meer in geen enkele ding dat die memorystick ondersteunt. En als k hem in mijn sony ericson k750i stop dan gaat ie vastlopen bij die intro filmpje van die logo. ???

Wat heeft die stomme ding nou ?? :?:cry:

Geplaatst:

Waarschijnlijk is je memorystick gewoon defect als je de rekening nog hebt, gewoon even terug gaan naar de winkel ze zullen vast niet moeilijk doen.

Ik zou wel even je problemen uitleggen. :)

Geplaatst:

Jah maar zoals je weet is het van marktplaats hea, die man woont in hoofddorp ik in amsterdam ik kan er niet nog een keer naar toe gaan ik d8 mischien is er een andere manier en k kreeg geen bon erbij !

Geplaatst:

Stuur een mailtje naar de fabrikant en leg daar in je situatie uit. Waarschijnlijk begrijpen ze het, en met een beetje service zullen ze naar het product kijken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...