arnie Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 (bewerkt) Wat vind je van thug2( tony hawk's underground 2), ik vind het een zalig spel, een zekere waardige opvolger van thug. Geef hier je score, ik geef het toch zeker een 8/10 Hier een plaatje: Bewerkt: 11 februari 2005 door arnie Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik heb hem ook, hij is cool, grappig en leuke opdrachten. 8/10 Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 thug 2 is wel grappig k geef hem een 7 na kwartiertje ben je al uitgeskate maar hier was tog al een topic over?? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Nou, ik vind het wel een beetje een aanfluiting ik had meer verandering verwacht helaas hebben ze de auto's eruitgekiept wat erg jammer was ik vond dat een groot pluspunt. Maar je kunt niet alles hebben he <_< een 6/10 Reageren
Slimm Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Erg leuk, ik ben zeker een tony hawk fan, ik heb ze allemaal Alleen vind ik hem op Sick zelfs een eitje. Reageren
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik geef hem een 9-10 want de auto is weggelaten :rolleyes: Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik heb ze ook allemaal. Maar deze moet ik nog alleen op sick uitspelen. Heb wel bonus char. (shrek enzo) Dat level van de bermuda driehoek, vindt ik wel een mooi level. Reageren
Timovich Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik heb deze ook en de rest ook allemaal Ik geef 'm een 8/10 En als mijn Ps2 niet was gecrasht tijdens het saven bij dat spel en damaged was gaf ik een 9/10 :angry: Leuk met al die caracters die je bij vorige delen nooit kon krijgen behalve als je ALLE goals had gedaan of je zat te cheaten Jammer van de auto maar er zitten wel andere leuke dingen in zoals een rolstoel en een stier (verder was ik nog niet gekomen ) Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ik heb het een keer in een winkel gespeeld ik geef het een 6 0p 10 Reageren
.Levi. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ik vind het wel een leuk spel om te spelen, maar ik vind niet dat er zo veel verandering is gekomen in de andere delen. Tricks doen en andere dingen is wel leuk maar ik vind het een beetje saai worden na een tijdje, erg jammer. Ik geef het een 7,5/10 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb het spel een week ongeveer geleden gekocht voor de PS2. Ik vind hem een 8 waard. Het is erg leuk dat je je eigen popetje kan maken en een eigen skate park. En de steden zien er ook erg leuk uit. En natuurlijk de stunts ook. :rolleyes: Het is zeker géén miskoop geweest voor mij. Reageren
Arjen Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Tony Hawk's Underground 2.. Mwa, ik vind het niet een uitblinker en ik vind zelf zulke spellen niet zo mooi. Ik denk dat ik het dan ook een 7.3 geef, waarvan 7.2 punten voor 'hoe-val-ik-het-hardst-fun'.. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Ik heb net de ARMAX gebruikt met dit spel. En toen kwam ik er achter dat je ook Wee-Man van Jackass en Steve-O kon kiezen. En Shrek. En een C.O.D soldier. En nog veel meer. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) Ik weet het niet egt meer hoe het met al die games moet. De eerste delen waren meer gericht op het skaten. Nu is het zo dat er veel extra dingen bij zitten en dan lijkt minder gericht op skaten. Maarja, de opvolger komt binnenkort alweer uit. Tony Hawks American Wasteland. Maar ik geeft het een 7. Bewerkt: 24 september 2005 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.