Jump to content

THUG 2

arnie

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vind je van thug2( tony hawk's underground 2), ik vind het een zalig spel, een zekere waardige opvolger van thug. Geef hier je score, ik geef het toch zeker een 8/10

Hier een plaatje: thug23uh.th.jpg

Bewerkt: door arnie
Geplaatst:

thug 2 is wel grappig

k geef hem een 7

na kwartiertje ben je al uitgeskate

maar hier was tog al een topic over??

Geplaatst:

Nou,

ik vind het wel een beetje een aanfluiting ik had meer verandering verwacht helaas hebben ze de auto's eruitgekiept wat erg jammer was ik vond dat een groot pluspunt. Maar je kunt niet alles hebben he <_<

een 6/10

Geplaatst:

Ik heb ze ook allemaal. Maar deze moet ik nog alleen op sick uitspelen. Heb wel bonus char. (shrek enzo)

Dat level van de bermuda driehoek, vindt ik wel een mooi level.

Geplaatst:

Ik heb deze ook en de rest ook allemaal :)

Ik geef 'm een 8/10

En als mijn Ps2 niet was gecrasht tijdens het saven bij dat spel en damaged was gaf ik een 9/10 :angry:

Leuk met al die caracters die je bij vorige delen nooit kon krijgen behalve als je ALLE goals had gedaan of je zat te cheaten ;)

Jammer van de auto maar er zitten wel andere leuke dingen in zoals een rolstoel en een stier (verder was ik nog niet gekomen :puh: )

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik vind het wel een leuk spel om te spelen, maar ik vind niet dat er zo veel verandering is gekomen in de andere delen.

Tricks doen en andere dingen is wel leuk maar ik vind het een beetje saai worden na een tijdje, erg jammer.

Ik geef het een 7,5/10

Geplaatst:

Ik heb het spel een week ongeveer geleden gekocht voor de PS2.

Ik vind hem een 8 waard.

Het is erg leuk dat je je eigen popetje kan maken en een eigen skate park.

En de steden zien er ook erg leuk uit.

En natuurlijk de stunts ook. :rolleyes:

Het is zeker géén miskoop geweest voor mij. ;)

Geplaatst:

Tony Hawk's Underground 2.. Mwa, ik vind het niet een uitblinker en ik vind zelf zulke spellen niet zo mooi. :)

Ik denk dat ik het dan ook een 7.3 geef, waarvan 7.2 punten voor 'hoe-val-ik-het-hardst-fun'.. :)

Geplaatst:

Ik heb net de ARMAX gebruikt met dit spel.

En toen kwam ik er achter dat je ook Wee-Man van Jackass en Steve-O kon kiezen.

En Shrek.

En een C.O.D soldier.

En nog veel meer.

• 4 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet het niet egt meer hoe het met al die games moet. De eerste delen waren meer gericht op het skaten. Nu is het zo dat er veel extra dingen bij zitten en dan lijkt minder gericht op skaten. Maarja, de opvolger komt binnenkort alweer uit. Tony Hawks American Wasteland.

Maar ik geeft het een 7.

Bewerkt: door Ferre

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...