Jump to content

THUG 2

arnie

Recommended Posts

Geplaatst:

Tony Hawk, stja..een goeie skater maar de Tony Hawk reeks begint wel een beetje saai te worden vind ik..

ik geef het een 5.5/10

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik was vroeger een skater en vond het toen een geweldig spel (thps3 was dat geloof ik)

Maar Thps 4 werd al saaier

en thug was wel leuk ... orgineler

en thug2 was de grootste flop ooit

Dat was zo'n saai en simpel spel ...

4/10 voor de moeite

Geplaatst: (bewerkt)

Zo slecht vind ik hem zeker niet hoor.

Zelf vind ik thug wel net iets beter, maar in thug 2 zijn wel vele leuke nieuwe dingetjes bijgekomen hoor.

Zie maar naar de stickers die je aan de muren kan plakken.

En je kan ook grafitti spuiten, en de slowmotion optie.

Die waren er allemaal niet in thug.

Ik vind de levels ook leuker dan in thug, en er zijn er meer.

En denk maar aan al die leuke verborgen personages(shrek, wee man, verschillende aliens, steve-o en wee man van jackass, een garnaal verkoper enz....)

Hij is niet het beste spel, dat geef ik toe maar ik vind dat hij toch meer verdient dan een 4.

Bewerkt: door arnie
Geplaatst:

Ik vind dat skaten altijd wel vermakelijk. Gewoon een beetje rondskaeten beetje lauw stunten. OKe de store-mode is haast niet te doen vind ik. Het begin gaat wel maar later moet ik het toch opgeven. Maar goed ik kijk ook wel weer naar de volgende Tony Hawk. Die probeer ik wel op een andere manier dan kopen te krijgen. ;)

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Ik hou niet van skaten, maar ik heb naar dat plaatje gekeken, het ziet er wel vet uit. Ik geef het een 8/10

Geplaatst:

ik vind het best leuk spel maar ik vind het zo nep worden ik skate zelf dus dan wil ik wel graag iest echts.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...