Jump to content
PatrickW

Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review

gallery_748__12778.png
Rockstar Games heeft de officiële GTA IV website uitgebreid met een filmpje over Niko Bellic. Hierin wordt onder anderen zijn verleden als militair belicht.Uiteraard is dit filmpje ook in onze Gallerij te bekijken.

Naast deze uitbreiding van de website is er nog meer officieel beeldmateriaal naar buiten gekomen in de vorm van een IGN Video Review. In deze eerste video review heeft GTA4 van IGN de perfecte score van 10 punten gekregen, en dat is een hele bijzondere score, die de laatste 10 jaar niet meer is voorgekomen bij IGN.

Je kunt je mening over deze filmpjes kwijt in ons GTAIV forum. Daar kun je ook met alle andere Nederlandse GTAIV fans praten over alles wat met GTA IV te maken heeft. En vergeet ook niet de GTAIV sectie van WikiGTA.org te bekijken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.

[/font]

EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

Bewerkt: door PatrickW

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.

[/font]

EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

vet man nu kan helemaal niet meer wachten _O_:eten::tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...