Jump to content
PatrickW

Nieuwe beelden: Niko Bellic en Video review

gallery_748__12778.png
Rockstar Games heeft de officiële GTA IV website uitgebreid met een filmpje over Niko Bellic. Hierin wordt onder anderen zijn verleden als militair belicht.Uiteraard is dit filmpje ook in onze Gallerij te bekijken.

Naast deze uitbreiding van de website is er nog meer officieel beeldmateriaal naar buiten gekomen in de vorm van een IGN Video Review. In deze eerste video review heeft GTA4 van IGN de perfecte score van 10 punten gekregen, en dat is een hele bijzondere score, die de laatste 10 jaar niet meer is voorgekomen bij IGN.

Je kunt je mening over deze filmpjes kwijt in ons GTAIV forum. Daar kun je ook met alle andere Nederlandse GTAIV fans praten over alles wat met GTA IV te maken heeft. En vergeet ook niet de GTAIV sectie van WikiGTA.org te bekijken.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

er zijn ook allemaal gameplay geleakt typ maar een op youtube gtaiv gameplay maar ze worden allemaal

verwijder i.v.m copyright er zijn nog paar filmpjes die nog niet zijn verwijderd

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Idd live streams zijn echt nice. In sommige kun je ook vragen aan degene die speeld of hij iets wilt doen wat je wilt zien. Jammer dat je geen sites op dit forum mag zetten...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

IK HEB GTAIV GESPEELD.. !! nee dit is geen geintje en ik probeer ook niet zielig te doen.

ik heb hem echt gespeeld, een vriend van mij heeft hem illegaal, hoe weet ik niet?

IIG.. de auto's die je ergens neerzet hou je ook.. DUS kan je voor je huis bv 3 auto's parkeren en zullen ze er ook gewoon blijven staan.. Je kan op gruwlijke wijze een auto jatten waarbij bloed gepaard gaat, bv iemand dood schieten door de ruit.. dit was al bekend..

maar je kan nu ook met je auto door de was straat waardoor alles weer schoon wordt en er dus nergens bloed meer zit.. gewoon TE GRUWLIJK..

NOGMAALS; ik probeer echt niet zielig te doen en iedereen een beetje entousiast te maken. (als dat nog meer kan)ik heb gtaIV echt gespeeld.

[/font]

EDIT: ik kan jullie nog veel meer vertellen maar ik moet nu kampioenswedstrijd basketballen..

vet man nu kan helemaal niet meer wachten _O_:eten::tu:

als je bloed op je wagen heb ga je tog nie door de was straat dat laat je toch gewoon zitte :puh:

zou wel leip zijn shiet je iemand neer en speel je het spel uit zit da bloed nog op die wage

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Idd live streams zijn echt nice. In sommige kun je ook vragen aan degene die speeld of hij iets wilt doen wat je wilt zien. Jammer dat je geen sites op dit forum mag zetten...

speeld? met een D?

:duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook gespeeld afgelopen vrijdag..

Nu moeten jullie even opletten wat ik zeg, ik probeer niet de hele game te beoordelen want ik heb 2 minuten gespeeld, op de xbox 360.

Ik heb wat rondgereden en ik dacht kom laat ik iemand in elkaar meppen, maar toen kwam ik erachter dat het vechten nogal lafjes was. Dat wilde ik even laten weten, verwacht dus niet dat het spel daadwerkelijk perfect is, en ik denk ook dat een 10 van IGN overdreven is, hoe vet het spel ook is. (net als die score van Jan in de PU voor Assassin's Creed :puh: )

Maargoed, mijn boodschap: Laat je niet blind maken door de hype en blijf kritisch! Het zegt wel wat dat ik in de ultra korte tijd die ik heb gespeeld toch al dingen tegenkwam die me niet bevielen.. dus wees achteraf niet al te teleurgesteld als het spel niet perfect is :tu:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij www.gametrailers.com hebben ze GTA 9.8 gegeven!! Alleen door de iets slechtere graphics kwam dat. Bij een freeroaming game moet je niet op de graphics letten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...