Jump to content

In nederland is GTA IV verkocht.


gamemcgeek

Recommended Posts

Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    15

  • gamemcgeek

    8

  • Alchemy

    5

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen.

Hij kan liegen,

Hij kan de iligale versie hebben gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Boeiende topics weer vandaag.

Ik heb hem gisteren al opgehaald man.. :duh:

Hij wordt niet eerder dan dinsdag verkocht.. en anders op zn vroegst, Maandag avond

hij heeft fotos van zijn cd en van zijn gamertag enzovoort

link:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112931&page=46

Link to comment
Delen op andere websites

hm okee.

heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees

ging dat hier ook maar zo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt zo hard dat ik hem dinsdag gewoon binnen krijg.

Ik heb hem namelijk op de site van FRS ge-preordered, maar nu staat er dat als je hem nu zou pre-orderen het dan niet gegarandeerd is dat je hem op de release date binnen krijgt.

Ik heb hem al wel 2 maanden geleden ofzo al besteld.

En aangezien ik altijd pech heb zul je zien dat ik nog gewoon veel langer moet wachten=P

Link to comment
Delen op andere websites

hm okee.

heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees

ging dat hier ook maar zo :)

En toch kan ik het gewoon niet laten om zo ook even te proberen bij diverse winkels.. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt het nergens mee voor 29 April, want de verkoop word heel streng gecontroleerd. GTA IV is het populairste spel allertijden zeiden ze bij Dixons.

Op tweakers is er nog iemand die gta4 bij een intertoys in Beuningen heeft meegekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...