gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Er is een gast op xboxworld die GTA IV gewoon in een winkel heeft kunnen kopen. hij zegt niet welke omdat die winkel dan een boete krijgt. Ik ga ook eens vandaag proberen ,misschien kun je hem al ergens krijgen. Hij kan liegen, Hij kan de iligale versie hebben gedownload. Reageren
Alchemy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Boeiende topics weer vandaag. Ik heb hem gisteren al opgehaald man.. Hij wordt niet eerder dan dinsdag verkocht.. en anders op zn vroegst, Maandag avond Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Boeiende topics weer vandaag.Ik heb hem gisteren al opgehaald man.. Hij wordt niet eerder dan dinsdag verkocht.. en anders op zn vroegst, Maandag avond hij heeft fotos van zijn cd en van zijn gamertag enzovoort link:http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112931&page=46 Reageren
Oldskool Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dan zou hij vast niet de enige zijn, iedereen probeert hem toch al te krijgen Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Waarschijnlijk zijn er al meer mensen dan je denk die hem hebben. Ik ga straks bij mijn gamestore kijken en vragen etc. doe net of ik een domme klant ben. Reageren
Oldskool Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Hij heeft hem vast niet officieel gekocht in de winkel. Eerder via een vriend/familielid geregeld.. Daarom zegt ie ook niet waar. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Das inderdaad wel zo jah waarschijnlijk familie. echt een klootzak ik wil ook spelen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Das vast gelul.. Ik geloof er niets van. Reageren
Alchemy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hm okee. heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees ging dat hier ook maar zo Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik hoop echt zo hard dat ik hem dinsdag gewoon binnen krijg. Ik heb hem namelijk op de site van FRS ge-preordered, maar nu staat er dat als je hem nu zou pre-orderen het dan niet gegarandeerd is dat je hem op de release date binnen krijgt. Ik heb hem al wel 2 maanden geleden ofzo al besteld. En aangezien ik altijd pech heb zul je zien dat ik nog gewoon veel langer moet wachten=P Reageren
xeppie Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hm okee. heb dat topic ook even snel doorgespit en hij is naar de FRS gegaan naar de grootste nerd toegelopen achter de balie gevraagd naar het spel. nerd loopt naar het magazijn haalt hem op, rekent af en klaar is kees ging dat hier ook maar zo En toch kan ik het gewoon niet laten om zo ook even te proberen bij diverse winkels.. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Je krijgt het nergens mee voor 29 April, want de verkoop word heel streng gecontroleerd. GTA IV is het populairste spel allertijden zeiden ze bij Dixons. Reageren
xeppie Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Je krijgt het nergens mee voor 29 April, want de verkoop word heel streng gecontroleerd. GTA IV is het populairste spel allertijden zeiden ze bij Dixons. Op tweakers is er nog iemand die gta4 bij een intertoys in Beuningen heeft meegekregen. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 heey Intertoys in Beuningen schijnt het spel al verkcoht te hebben net heeft iemand naar die intertoys gebeld en hij was nu uitverkocht. intertoys in de gaten houden dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.