Jump to content

In nederland is GTA IV verkocht.


gamemcgeek

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    15

  • gamemcgeek

    8

  • Alchemy

    5

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Waarschijnlijk zijn er al meer mensen dan je denk die hem hebben. Ik ga straks bij mijn gamestore kijken en vragen etc. doe net of ik een domme klant ben.

Het gaat er niet om of je een domme klant bent of niet, je moet een domme verkoper hebben die denkt dat het spel niet meer in de schappen ligt en dan in het magazijn kijkt of zo en dan daarvandaan eentje voor je haalt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef me er geen druk om te maken.

Ik hoef alleen maar lekker op m'n dikke reet thuis te wachten totdat het eindelijk eens op de deurmat ploft.

Het enige waar ik me wel druk om maar is of hij wel dinsdag binnen komt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef me er geen druk om te maken.

Ik hoef alleen maar lekker op m'n dikke reet thuis te wachten totdat het eindelijk eens op de deurmat ploft.

Het enige waar ik me wel druk om maar is of hij wel dinsdag binnen komt..

Precies hier idem.

Maar ik had Bol.com dus even gemaild hoe het nou precies zat.

ze kunnen niet 100% garanderen dat hij de 29e op de deurmat ligt.

Bij niemand kunnen ze dat ook niet diegene die voor 11.04.08* hebben besteld,zei diegene die mij terug had gemaild omdat het spel zoooo gewild is.

*11.04.08 staat nu op de site als je daarna hebt besteld ze het niet kunnen garanderen dat hij de 29e bij je thuis ligt. Maar uit de mail blijkt dus dat ze niemand kunnen garanderen..

edit: Let op: In verband met de grote populariteit van deze game, kunnen wij de bestellingen die nu worden geplaatst niet op dag van release uitleveren. Verwacht wordt dat wij deze bestellingen binnen een week na release kunnen uitleveren.! dat staat er nu sinds vanmorgen

vast een standaard antwoord van hun ;)

Bewerkt: door Alchemy
Link to comment
Delen op andere websites

Egt gekkenwerk=P

Ik vind het wel leuk om te zien dat we eens een keer een Nederlands talige handleiding krijgen.

Het zijn kleine details, maar dat maakt het toch wel leuk opzich.

Edit: heb net een mailtje terug gekregen, was zoon standaard mailtje waar ik echt niets aan heb.

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

Egt gekkenwerk=P

Ik vind het wel leuk om te zien dat we eens een keer een Nederlands talige handleiding krijgen.

Het zijn kleine details, maar dat maakt het toch wel leuk opzich.

Edit: heb net een mailtje terug gekregen, was zoon standaard mailtje waar ik echt niets aan heb.

@ edit, de meeste bedrijven zullen ook wel denken weer zo'n verslaafde die mailt voor GTAIV :puh:

tja iedereen wil hem dinsdag. heb net ook al even gekeken op andere site maar wat dinsdag niet geleverd word

kom met een herlevering van de groothandels en die is thuis op 2 mei.

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste bedrijven zullen ook wel denken weer zo'n verslaafde die mailt voor GTAIV :puh:

Als we dat nu lang genoeg doen, zou Rockstar dan toch overstag gaan ? In de trend van, ok this is too much, rease the sales now. :schater: :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

De meeste bedrijven zullen ook wel denken weer zo'n verslaafde die mailt voor GTAIV :puh:

Als we dat nu lang genoeg doen, zou Rockstar dan toch overstag gaan ? In de trend van, ok this is too much, rease the sales now. :schater: :schater:

_O_ haha even een mailbot aanmaken van bol.com tot gamemania erinzetten en mailen maar. :) hahah

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag hem liggen bij Flevogames, maar je kon hem niet meenemen. Alleen reserveren. Het was trouwnes ook niet de echte hoes. (ik kan ff niet op de naam komen hoe je zo iets noemt :schater: ) Maarja, nog 2DAGEN!!! En dan, DE RELEASE VAN GTA IV!!!!!!! Ik kan hem alleen nog niet kopen :duh: Heb geen XboX of PS3 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...