Jump to content

In nederland is GTA IV verkocht.


gamemcgeek

Recommended Posts

Als je nou nog moet bestellen is de kans dus groot dat je hem niet op 29 binnenkrijgt. Dsn kan je beter in de rij gaan staan...

Ik check me mail ff wanneer ik hem besteld heb :puh:

en volgens mij wordt er op koninginnedag niet bezorgt :7

EDIT: Heb hem besteld op 11 januari 2008 :puh:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    15

  • gamemcgeek

    8

  • Alchemy

    5

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Gewoon wachten tot 29 April.

Ik heb hem 100% 29 april. Maar het zou mij ook niet uitmaken als ik hem pas 30 april kon halen.

Het is maar een spel (Wel een super gaaf spel) maar er zijn veel belangrijkere dingen dan GTA4 :D

Zielige nerdjes die gta4 eerder willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

net even bij de E-plaza geweest om te reserveren

Die gast zei dat ie em al had liggen maar hem pas dinsdag mag verkopen :duh::duh:

nouja nogmaar 2 dagen wachten dan :duh:

er zijn er hier nog genoeg,, hij had niet zo heel veel reserveringsblaadjes liggen _O_

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt zo hard dat ik hem dinsdag gewoon binnen krijg.

Ik heb hem namelijk op de site van FRS ge-preordered, maar nu staat er dat als je hem nu zou pre-orderen het dan niet gegarandeerd is dat je hem op de release date binnen krijgt.

Ik heb hem al wel 2 maanden geleden ofzo al besteld.

En aangezien ik altijd pech heb zul je zien dat ik nog gewoon veel langer moet wachten=P

ik heb hem ook al 2 maand gepre-orderd maar voor ons is er geen gevaar denk ik. Het is denk ik alleen als je "NU" nog pre-orderd,dat je niet zeker bent van een examplaar ;).Ik ga zowiso tegen 10.0u naar de FRS,dus ik vermoed dan toch nog een exemplaar te kunnen bemachtigen he?

edit:ik ben vandaag in de FRS gaan vragen wanneer hij uitkomt,die zei "disndag",heeft de FRS hem dan al binnen? ,en ben ik zeker dat ze gta4 dinsdag hebben?

Ik hoop echt dat ik toch nog het spel kan hebben dinsdag als ik voor openingstijd ga....

grts

Bewerkt: door sven311
Link to comment
Delen op andere websites

Vanmorgen kreeg ik een smsje van een vriend: 'Heb GTA IV, echt het beste spel dat ik in mijn hele leven heb gespeeld'. Het is echter heel riskant, want mocht je betrapt worden, dan kan de winkel waar je hem gekocht hebt een boete van maarliefst 50.000 euro krijgen. Ze kunnen je betrappen als je bijvoorbeeld online bent op PSN (dan staat er dus 'speelt: GTA IV'), en hetzelfde geld voor de Xbox, en daar komen dan ook nog eens achievements bij. Mocht je een achievement hebben gehaald, dan komt dat op je profiel te staan geloof ik, en dan hang je alsnog. Je kan dus sowieso niet online tot 29 april, en daarnaast moet je op de Xbox oppassen met achievements. Maar dat hij al meerder keren is verkocht in Nederland kan ik bij deze bevestigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand en dan ook echt niemand krijgt GTA IV voor 29-04-2008 de release echt niet mee want de winkeliers die hem verkopen zijn allemaal op de hoogte van een zware geldboete .

Jongens kom zech het zijn nog maar 3 dagen voordat GTA IV in de winkels ligt .

Vandaag is het mooi weer en geniet daar maar eens van en ik zit lekker buiten met mijn laptop om eens uit te rusten van de 10 KM hardloop .

Er zijn ook nog andere leuke dingen dan gamen , capisce

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmorgen kreeg ik een smsje van een vriend: 'Heb GTA IV, echt het beste spel dat ik in mijn hele leven heb gespeeld'. Het is echter heel riskant, want mocht je betrapt worden, dan kan de winkel waar je hem gekocht hebt een boete van maarliefst 50.000 euro krijgen. Ze kunnen je betrappen als je bijvoorbeeld online bent op PSN (dan staat er dus 'speelt: GTA IV'), en hetzelfde geld voor de Xbox, en daar komen dan ook nog eens achievements bij. Mocht je een achievement hebben gehaald, dan komt dat op je profiel te staan geloof ik, en dan hang je alsnog. Je kan dus sowieso niet online tot 29 april, en daarnaast moet je op de Xbox oppassen met achievements. Maar dat hij al meerder keren is verkocht in Nederland kan ik bij deze bevestigen.

Zoals ik in een ander onderwerp ook al heb gezegd, ga dit niet posten of heb gewoon keihard bewijs, netzoals een foto met datum ofzo. Als je dit niet doet ga je alleen maar mensen ergeren omdat iedereen op de hoogte is van hoe streng ze zijn met het verkopen voor de release date. Dus kom nou niet van: "Een vriend van mij" maar laat gewoon een foto zien of iets dergelijks..

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmorgen kreeg ik een smsje van een vriend: 'Heb GTA IV, echt het beste spel dat ik in mijn hele leven heb gespeeld'. Het is echter heel riskant, want mocht je betrapt worden, dan kan de winkel waar je hem gekocht hebt een boete van maarliefst 50.000 euro krijgen. Ze kunnen je betrappen als je bijvoorbeeld online bent op PSN (dan staat er dus 'speelt: GTA IV'), en hetzelfde geld voor de Xbox, en daar komen dan ook nog eens achievements bij. Mocht je een achievement hebben gehaald, dan komt dat op je profiel te staan geloof ik, en dan hang je alsnog. Je kan dus sowieso niet online tot 29 april, en daarnaast moet je op de Xbox oppassen met achievements. Maar dat hij al meerder keren is verkocht in Nederland kan ik bij deze bevestigen.

Zoals ik in een ander onderwerp ook al heb gezegd, ga dit niet posten of heb gewoon keihard bewijs, netzoals een foto met datum ofzo. Als je dit niet doet ga je alleen maar mensen ergeren omdat iedereen op de hoogte is van hoe streng ze zijn met het verkopen voor de release date. Dus kom nou niet van: "Een vriend van mij" maar laat gewoon een foto zien of iets dergelijks..

Waarom zou ik gaan liegen over zoiets? Als je me niet gelooft dan maakt 't me echt niet uit, ik wil alleen zeggen dat sommige mensen wel degelijk GTA IV al hebben, hoe streng ze er ook op toezien. Er zijn ook al een aantal foto's opgedoken op het internet, zelfs in dit topic. Volgensmij erger ik hier heus niet iedereen mee, maar alleen jou :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...