Jump to content

In nederland is GTA IV verkocht.


gamemcgeek

Recommended Posts

Waarom zou ik gaan liegen over zoiets? Als je me niet gelooft dan maakt 't me echt niet uit, ik wil alleen zeggen dat sommige mensen wel degelijk GTA IV al hebben, hoe streng ze er ook op toezien. Er zijn ook al een aantal foto's opgedoken op het internet, zelfs in dit topic. Volgensmij erger ik hier heus niet iedereen mee, maar alleen jou :7

Nee, nog niet eens een klein beetje, echt niet.

Maar dat zie je gewoon in andere fora, dat als mensen dit soort dingen gaan zeggen, dat er dan weer boos wordt gereageerd omdat het onmogelijk is. Dan krijg je weer allemaal ruzie, en dat zijn dingen waar dit forum niet voor is bedoeld volgens mij..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    15

  • gamemcgeek

    8

  • Alchemy

    5

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

Ik maak me geen zorgen... Ik heb 03 maart gepreorderd bij een Free Record Shop winkel bij ons in de buurt en net heb ik ze even gebeld. Ik kreeg te horen dat alle preorders die zijn gedaan netjes geleverd zullen worden. _O_ Hij verzekerde het mij, omdat ze het al binnen hadden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak me geen zorgen... Ik heb 03 maart gepreorderd bij een Free Record Shop winkel bij ons in de buurt en net heb ik ze even gebeld. Ik kreeg te horen dat alle preorders die zijn gedaan netjes geleverd zullen worden. _O_ Hij verzekerde het mij, omdat ze het al binnen hadden.

Is dit alleen voor die FRS bij jullie in de buurt of alle FRS?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak me geen zorgen... Ik heb 03 maart gepreorderd bij een Free Record Shop winkel bij ons in de buurt en net heb ik ze even gebeld. Ik kreeg te horen dat alle preorders die zijn gedaan netjes geleverd zullen worden. _O_ Hij verzekerde het mij, omdat ze het al binnen hadden.

ik heb er ook gepre-orderd. Dus ben ik ook verzekerd van een exemplaar denk je?

grts

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak me geen zorgen... Ik heb 03 maart gepreorderd bij een Free Record Shop winkel bij ons in de buurt en net heb ik ze even gebeld. Ik kreeg te horen dat alle preorders die zijn gedaan netjes geleverd zullen worden. _O_ Hij verzekerde het mij, omdat ze het al binnen hadden.

Is dit alleen voor die FRS bij jullie in de buurt of alle FRS?

Leuk dat je het vraagt, want ik wilde het er al bij schrijven, maar vond het nét niet nodig:

Het leuke van grote bedrijven is dat elk filiaal toch zijn eigen manier van handelen heeft. Deze FRS kiest er voor om alle preorders ook echt te reserveren en niet meer aan te nemen dan ze kunnen reserveren. Andere winkels kunnen er voor kiezen om over the limit te preorderen waardoor ze niet kunnen garanderen of jij GTA IV de 29e hebt.

TOEVOEG-EDIT: Kwestie van lokaal managment...

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak me geen zorgen... Ik heb 03 maart gepreorderd bij een Free Record Shop winkel bij ons in de buurt en net heb ik ze even gebeld. Ik kreeg te horen dat alle preorders die zijn gedaan netjes geleverd zullen worden. _O_ Hij verzekerde het mij, omdat ze het al binnen hadden.

Is dit alleen voor die FRS bij jullie in de buurt of alle FRS?

Leuk dat je het vraagt, want ik wilde het er al bij schrijven, maar vond het nét niet nodig:

Het leuke van grote bedrijven is dat elk filiaal toch zijn eigen manier van handelen heeft. Deze FRS kiest er voor om alle preorders ook echt te reserveren en niet meer aan te nemen dan ze kunnen reserveren. Andere winkels kunnen er voor kiezen om over the limit te preorderen waardoor ze niet kunnen garanderen of jij GTA IV de 29e hebt.

TOEVOEG-EDIT: Kwestie van lokaal managment...

Ik heb hem ook niet echt bij een bepaalde FRS besteld trouwens, gewoon op die site, en dan Pre-order.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag hem liggen bij Flevogames, maar je kon hem niet meenemen. Alleen reserveren. Het was trouwnes ook niet de echte hoes. (ik kan ff niet op de naam komen hoe je zo iets noemt :schater: ) Maarja, nog 2DAGEN!!! En dan, DE RELEASE VAN GTA IV!!!!!!! Ik kan hem alleen nog niet kopen :duh: Heb geen XboX of PS3 :7

lekker voor je :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de special edition voor de ps3 ge-preordert bij Dynabyte op in december 2007. Denken jullie dat ik hem op de dag van de release heb? Ik haal hem zelf op rond 10 uur.

GR Giozio :cya:

Waarschijnlijk wel, aangezien je hem al zo'n tijd geleden al hebt besteld..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de special edition voor de ps3 ge-preordert bij Dynabyte op in december 2007. Denken jullie dat ik hem op de dag van de release heb? Ik haal hem zelf op rond 10 uur.

GR Giozio :cya:

Waarschijnlijk wel, aangezien je hem al zo'n tijd geleden al hebt besteld..

Oke bedankt voor je reactie. :tu: Heb zelf er ook wel een goed gevoel over.

GR Giozio :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...