Jump to content

In nederland is GTA IV verkocht.


gamemcgeek

Recommended Posts

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden die hem besteld heeft en laat thuisbezorgen? Of is dit alleen in een bepaald gebied van Nederland?

Bewerkt: door peter-de-gekste
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • peter-de-gekste

    15

  • gamemcgeek

    8

  • Alchemy

    5

  • Oldskool

    3

Top Posters In This Topic

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden?

De postbodestaking is in rotterdam maar consoleshop zit daar ook gevestigt. De staking is op 29 april maar als gta niet op tijd rotterdam verlaat zit iedereen die daar besteld hebt tot vrijdag zonder gta. De mensen die in Rotterdam wonen hebben hier volgens mij zowiezo last van. Tenzij er bij de pakkettenservice niet word gestaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden?

De postbodestaking is in rotterdam maar consoleshop zit daar ook gevestigt. De staking is op 29 april maar als gta niet op tijd rotterdam verlaat zit iedereen die daar besteld hebt tot vrijdag zonder gta. De mensen die in Rotterdam wonen hebben hier volgens mij zowiezo last van. Tenzij er bij de pakkettenservice niet word gestaakt.

Misschien domme vraag, maar ik wil gewoon zoveel mogenlijk zekerheid: zou dit dan ook gelden in mijn geval? Ik heb hem namenlijk bij de Free Record Shop besteld (niet bij een bepaalde vestiging, maar gewoon op de site)

Link to comment
Delen op andere websites

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden?

De postbodestaking is in rotterdam maar consoleshop zit daar ook gevestigt. De staking is op 29 april maar als gta niet op tijd rotterdam verlaat zit iedereen die daar besteld hebt tot vrijdag zonder gta. De mensen die in Rotterdam wonen hebben hier volgens mij zowiezo last van. Tenzij er bij de pakkettenservice niet word gestaakt.

Consoleshop verzend de spellen al op 28 april(je krijgt 's avonds rond 21:30 altijd een e-mailtje met een track-trace code) maar aleen de postbodes staken. Er wordt op 29 april GEEN post rondgebracht in rotterdam. En op de site staat toch van dat je hem gewoon de 29 binnen hebt? En het spel gaat via de pakketpost. Niet via de postbode want je moet er voor ondertekenen. Ik weet het niet zeker maar als jij niet in Rdam woont krijg je als het goed is gewoon je spel :) ik had hier vrijdag al een mailtje over gestuurd maar nog niks terug gekregen(weekend?)Dus ik verwacht morgen een E-Mailtje terug ;)

Bewerkt: door bjorntju
Link to comment
Delen op andere websites

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden?

De postbodestaking is in rotterdam maar consoleshop zit daar ook gevestigt. De staking is op 29 april maar als gta niet op tijd rotterdam verlaat zit iedereen die daar besteld hebt tot vrijdag zonder gta. De mensen die in Rotterdam wonen hebben hier volgens mij zowiezo last van. Tenzij er bij de pakkettenservice niet word gestaakt.

Misschien domme vraag, maar ik wil gewoon zoveel mogenlijk zekerheid: zou dit dan ook gelden in mijn geval? Ik heb hem namenlijk bij de Free Record Shop besteld (niet bij een bepaalde vestiging, maar gewoon op de site)

Als je in Rotterdam woont ontvang je niks als de pakketservice ook staakt. Het ligt aan waar het distributie centrum zit als dat buiten Rotterdam zit dan is het goed.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG :@ heb ik bij consoleshop.nl al betaald in maart 2007 en dan heb ik nog de kans om hem pas vrijdag te krijgen. Postbodestaking+konningedag(geen post dus)+hemelvaartdag (ook al geen post). Dat is toch gewoon te erg voor woorden $#%$^@!!!

Dan zou dat dus voor iedereen gelden?

De postbodestaking is in rotterdam maar consoleshop zit daar ook gevestigt. De staking is op 29 april maar als gta niet op tijd rotterdam verlaat zit iedereen die daar besteld hebt tot vrijdag zonder gta. De mensen die in Rotterdam wonen hebben hier volgens mij zowiezo last van. Tenzij er bij de pakkettenservice niet word gestaakt.

Misschien domme vraag, maar ik wil gewoon zoveel mogenlijk zekerheid: zou dit dan ook gelden in mijn geval? Ik heb hem namenlijk bij de Free Record Shop besteld (niet bij een bepaalde vestiging, maar gewoon op de site)

Als je in Rotterdam woont ontvang je niks als de pakketservice ook staakt. Het ligt aan waar het distributie centrum zit als dat buiten Rotterdam zit dan is het goed.

Heb ff ge googeld en kan niks vinden over een distributiecentrum in Rotterdam. Er zit er wel een in Amsterdam...

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig om dit allemaal zo te lezen.

Ik werk zelf bij de frs in zaandam, en kan je verzekeren dat de kans dat een winkel uit welke keten dan

ook gta 4 over de kassa heeft verkocht nihil is. Elke winkel heeft een mailing gekregen met de instructies

onder geen enkele voorwaarde gta 4 te verkopen voor de release. De sancties liegen er dan ook niet om.

Elke retailer die het spel eerder verkoopt krijgt een dikke, vette boete en wordt uitgesloten van verdere

leveringen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand die in een winkel staat het ook maar in zijn

hoofd zou halen om het spel eerder te verpatsen. Wie nu gta 4 al heeft, heeft deze hoogstwaarschijnlijk

via een illegale route verkregen (van de vrachtwagen gevallen), of heeft iemand geholpen bij het verliezen van zijn baan. 'jokken' is natuurlijk erg stoer; sinds de leveringen zijn gedaan worden alle winkel overspoeld met mensen die zeggen dat elders ook al spellen worden verkocht.

Trouwens, wie er eentje heeft gepre-ordered is sowieso verzekerd van de game op dinsdag. Er is overal

goed geleverd, so don't worry ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ze zeggen dat iemand hem al op de xbox heeft maar dat kan me niets schelen voor de 360 is ie toch slecht... PS3 rulez

Weer een lekker nutteloos en vooral uitlokkend commentaar.... :N

Krijgen we weer een oneindige discussie over welke console beter is......

Mensen negeer deze bovenstaande gequote post gewoon en laten we verder gaan waar dit topic voor bedoeld was :Y

@ DennisErnst: Goed te lezen dat de leveringen in ieder geval prima zijn _O_ Nog maar een paar uurtjes :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Grappig om dit allemaal zo te lezen.

Ik werk zelf bij de frs in zaandam, en kan je verzekeren dat de kans dat een winkel uit welke keten dan

ook gta 4 over de kassa heeft verkocht nihil is. Elke winkel heeft een mailing gekregen met de instructies

onder geen enkele voorwaarde gta 4 te verkopen voor de release. De sancties liegen er dan ook niet om.

Elke retailer die het spel eerder verkoopt krijgt een dikke, vette boete en wordt uitgesloten van verdere

leveringen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand die in een winkel staat het ook maar in zijn

hoofd zou halen om het spel eerder te verpatsen. Wie nu gta 4 al heeft, heeft deze hoogstwaarschijnlijk

via een illegale route verkregen (van de vrachtwagen gevallen), of heeft iemand geholpen bij het verliezen van zijn baan. 'jokken' is natuurlijk erg stoer; sinds de leveringen zijn gedaan worden alle winkel overspoeld met mensen die zeggen dat elders ook al spellen worden verkocht.

Trouwens, wie er eentje heeft gepre-ordered is sowieso verzekerd van de game op dinsdag. Er is overal

goed geleverd, so don't worry ^_^

Wat ben ik blij om dit te horen van iemand die zelf bij de FRS werkt!!

Bedank man, You made my day =D

Link to comment
Delen op andere websites

ze zeggen dat iemand hem al op de xbox heeft maar dat kan me niets schelen voor de 360 is ie toch slecht... PS3 rulez

Er zijn al heel veel nederlanders die hem hebben op de xbox 360 en de ps3 die hebben gewoon geluk gehad.

Ik denk dat ik hem vandaag el kan ophalen bij me gamestore.

Link to comment
Delen op andere websites

ze zeggen dat iemand hem al op de xbox heeft maar dat kan me niets schelen voor de 360 is ie toch slecht... PS3 rulez

Er zijn al heel veel nederlanders die hem hebben op de xbox 360 en de ps3 die hebben gewoon geluk gehad.

Ik denk dat ik hem vandaag el kan ophalen bij me gamestore.

Er wordt niet verkocht voor de release date!

Lees nou eens de post van DennisErnst, die gast werkt zelf bij een winkel waar ze de game verkopen, en zegt dat het gewoon niet voor de release date wordt verkocht.

Wanneer dringt dit nou eens tot vele van jullie door??

Link to comment
Delen op andere websites

peter...

denk je nou echt dat alle verkopers in alle winkels in heel Nederland lieve slimme mensjes zijn?

nee

er zitten ook een paar onoplettende domme verkopers bij...

wanneeer dringt dat nou eens bij jou door?

Link to comment
Delen op andere websites

ze zeggen dat iemand hem al op de xbox heeft maar dat kan me niets schelen voor de 360 is ie toch slecht... PS3 rulez

Er zijn al heel veel nederlanders die hem hebben op de xbox 360 en de ps3 die hebben gewoon geluk gehad.

Ik denk dat ik hem vandaag el kan ophalen bij me gamestore.

Er wordt niet verkocht voor de release date!

Lees nou eens de post van DennisErnst, die gast werkt zelf bij een winkel waar ze de game verkopen, en zegt dat het gewoon niet voor de release date wordt verkocht.

Wanneer dringt dit nou eens tot vele van jullie door??

heey halo 3 had ik ook 3 dagen voor de release bij de zelfde winkel. de winkel heeft schijt aan die boetes ik heb afgesproken dat ik niks zou zeggen op forums. Daarom ga ik ook niet de naam van de winkel geven. Het is makkelijk mogelijk dat je hem vandaag al kan halen hoor. mensen hadden hem zaterdag al niet gedownloaden versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...