Jump to content

Free Mode


StrongBongSmoke

Recommended Posts

Misschien beetje gestolen van ign, maar wat lijken jullie leuke dingen om te doen met Free mode

lijkt mij wel lachen om van het empire state buildin' te springen op een helicopter die er naast hangt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • StrongBongSmoke

    6

  • gamemcgeek

    4

  • Shifty_93

    4

  • FireFighter

    3

Top Posters In This Topic

met 16 man naar het empire statue building een paar helicopers die beneden wachten, en met hun wieken draaien en dan moeten de mensen die van het gebouw afvallen daarin landen.

Bewerkt: door gamemcgeek
Link to comment
Delen op andere websites

met 16 man naar het empire statue building een paar helicopers die beneden wachten, en met hun wieken draaien en dan moeten de mensen die van het gebouw afvallen daarin landen.

Ja, zoiets bedoelde ik ook :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien beetje gestolen van ign, maar wat lijken jullie leuke dingen om te doen met Free mode

lijkt mij wel lachen om van het empire state buildin' te springen op een helicopter die er naast hangt

Jah,lkkr in de wieken springen en kijken wat europhia doet met je in mootjes gehakte lichaam:P

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien beetje gestolen van ign, maar wat lijken jullie leuke dingen om te doen met Free mode

lijkt mij wel lachen om van het empire state buildin' te springen op een helicopter die er naast hangt

ja die boven me of onder is leuk

maarja springen is ook nutteloos er is geen parachute in het spel maar nog steeds een leuke idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je Free Roaming in de multiplayer of gewoon offline?.Nou in de gewone functie leek het me wel leuk om van een iets lager gebouw molotov's te gaan gooien op mensen en dan paniek veroorzaken :Y8).En verder gewoon wat cruisen en wat herrie schoppen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je Free Roaming in de multiplayer of gewoon offline?.Nou in de gewone functie leek het me wel leuk om van een iets lager gebouw molotov's te gaan gooien op mensen en dan paniek veroorzaken :Y8).En verder gewoon wat cruisen en wat herrie schoppen :puh:

Free roaming online

Link to comment
Delen op andere websites

Een bank overvallen met 16 mensen, en dan hele goede tactieken afspreken.

ook dik jah. Oorlogje spelen met de politie allemaal met een dikke helicopter tegen de politie zo 6 wanted sterren overleven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.

Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha.

(aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.)

Bewerkt: door Biocount
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...