StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kan je ook een Bank overvallen? Reageren
martijnn Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Te voet sighseeing. En politie achtervolgingen die realistisch zijn nagebootst. Reageren
nljesse Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 om een gebouw staan met alleen een sniper en dan de meeste headshot's in 1 min mkn Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 om een gebouw staan met alleen een sniper en dan de meeste headshot's in 1 min mkn vet Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Misschien beetje gestolen van ign, maar wat lijken jullie leuke dingen om te doen met Free modelijkt mij wel lachen om van het empire state buildin' te springen op een helicopter die er naast hangt ja die boven me of onder is leuk maarja springen is ook nutteloos er is geen parachute in het spel maar nog steeds een leuke idee. ja je spanwt toch weer Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Als het tenminste kan, 16 speler nemen allemaal drank mee op een zon hijskraan en dan wie het langst kan blijven lopen erop wint. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) peds uit een wolkenkrabber duwen, en er zelf achterna springen goeie attitude Online Bewerkt: 26 april 2008 door frankyyguy Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 gewoon rond crossen enzo. 7 sterren hebben en dan de politie killen Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Als het tenminste kan, 16 speler nemen allemaal drank mee op een zon hijskraan en dan wie het langst kan blijven lopen erop wint. kan je ook dronken worden dan? k'zag laatst wel zo'n filmpje vabn get drunk. ik vraag me af of je ook echt dronken kan worden Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Als het tenminste kan, 16 speler nemen allemaal drank mee op een zon hijskraan en dan wie het langst kan blijven lopen erop wint. kan je ook dronken worden dan? k'zag laatst wel zo'n filmpje vabn get drunk. ik vraag me af of je ook echt dronken kan worden k hoop t wel.. Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Kan je ook een Bank overvallen? er is wel een screenshot te zien waar niko mogelijk de bank heeft overvallen. Reageren
gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je kan mensen wel weg duwen maar zou je ze ook op het dak kunnen krijgen. wat denken jullie? Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je kan mensen wel weg duwen maar zou je ze ook op het dak kunnen krijgen. wat denken jullie? ik denk van wel anders is het niet echt realistich he. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je kan mensen wel weg duwen maar zou je ze ook op het dak kunnen krijgen. wat denken jullie? en dan van het dak duwen zeker? Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je kan mensen wel weg duwen maar zou je ze ook op het dak kunnen krijgen. wat denken jullie? en dan van het dak duwen zeker? ja dat kan toch loop je op het dak en daar helemaal bovenaan zit een bankje waar je met iemand opzit krijg je ruzie en probeer je elkaar van het dak te gooien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.