gamemcgeek Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 je kan mensen wel weg duwen maar zou je ze ook op het dak kunnen krijgen. wat denken jullie? en dan van het dak duwen zeker? ja dat kan toch loop je op het dak en daar helemaal bovenaan zit een bankje waar je met iemand opzit krijg je ruzie en probeer je elkaar van het dak te gooien. ohjah bij het empire statue building lopen mannetjes boven die kan je wel duwen dan Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha. (aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.) ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911. maar toch wel leuk bedacht. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha. (aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.) ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911. maar toch wel leuk bedacht. Volgens mij stond in de Previeuw van de PU dat je juist wel 911 kan bellen en de politie het vuile werk voor je op laten knappen. Reageren
FerryN Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha. (aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.) ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911. maar toch wel leuk bedacht. Volgens mij stond in de Previeuw van de PU dat je juist wel 911 kan bellen en de politie het vuile werk voor je op laten knappen. Juist, en je kunt dit via een politiewagen doen, met hun computer Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Als het tenminste kan, 16 speler nemen allemaal drank mee op een zon hijskraan en dan wie het langst kan blijven lopen erop wint. kan je ook dronken worden dan? k'zag laatst wel zo'n filmpje vabn get drunk. ik vraag me af of je ook echt dronken kan worden k hoop t wel.. Je kan 100% zeker dronken worden, ik hoop ook dat je het mee kan nemen iig. Reageren
TheoBerg Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 Met ze 16e allemaal een auto jatten en dan hoertjes oppikken, W00T Reageren
bennie-b Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 ik zou met nog 2 of 3 andere op een dak gaan zitte en dan die andere snipen die lui weten dan nie wa het vandaan kom en daarna met zn alle goed doorzakken in de kroeg natuurlijk Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 28 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ik vraag me af of je kan zuipen in Free Mode. Weet iemand hier wat over? Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Ben benieuwt of je je mobiel kan gebruiken online.Lijkt mij lachen als je met 16 man tegelijk alle hulp diensten gaat bellen haha. (aangezien ze dan naar je toekomen en vragen wat ze voor je kunnen doen.) ZO ie zo kan in singel player alleen naar missies bellen denk ik dus niet naar hulplijn 911. maar toch wel leuk bedacht. Volgens mij stond in de Previeuw van de PU dat je juist wel 911 kan bellen en de politie het vuile werk voor je op laten knappen. Juist, en je kunt dit via een politiewagen doen, met hun computer deze optie zit er wel in als het goed is maar bij de ps3 moet je als het goed (verbeter me als ik fout zit) in een cop car zitten en dan op L1 drukken en dan komt back-up Reageren
philippe58 Geplaatst: 28 april 2008 Rapport Geplaatst: 28 april 2008 Een soort van oorlog beginnen waarbei je vaste groepen hebt een swat een fbi een leger en elite met helicopters zeg maar. En hoe meer kills hoe hoger je rang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.