Jump to content

Gratis Poster

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou wil je een gratis poster van gta4 dan moet je een veronica magazine hebben met die koningingen voorkant. Daar moet je in bladen dan zie je gta 4 comin 29 april nico bellic

Geplaatst:

Haha, leuk dat je dit zegt :puh:

Weet je wat ik nu al 2 dagen op mijn kamer heb hangen ? Jaja, die poster :puh:

Ik heb er nu al 2 hangen :puh: Alle 2 van de Veronica magazine :puh:

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Kan iemand misschien een foto maken van deze poster? :tu: (Zodat mensen een impressie hebben van de poster waarover we praten).

Geplaatst:

jah ik had m gisteren gekocht altijd leuk om te hebben

maar ik krijg ze dr meestal zo moeilijk uit:P :N

Geplaatst:
Die hoef ik niet, in het hoesje van de GTA IV cover zal vast ook een poster zitten. ^_^

ja maar die kan je niet op je muur hangen, omdat op de achterkant de kaart staat en die heb ik nodig ...

Geplaatst:
Die hoef ik niet, in het hoesje van de GTA IV cover zal vast ook een poster zitten. ^_^

ja maar die kan je niet op je muur hangen, omdat op de achterkant de kaart staat en die heb ik nodig ...

je kan ze kopieren he :puh:

grtz

Geplaatst:

Inderdaad, dat wou ik net zeggen voordat ik het topic bekeek. Eigelijk heb ik hier niks meer aan toe te voegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...