..::Dracula::.. Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hij werkt gewoon niet meer ik start een server,hij laad dan gewoon en dna krijg ik gewoon een half zwart met een gewone HUD beeld hoe kan dat?:S en ja ik heb V1 Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hij werkt gewoon niet meerik start een server,hij laad dan gewoon en dna krijg ik gewoon een half zwart met een gewone HUD beeld hoe kan dat?:S en ja ik heb V1 www.sa-mp.com er is een nieuwe versie goed lezen er staat een nieuwe update bij+ je moet een update downloaden gta patch nog wat. Reageren
..::Dracula::.. Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) hij werkt gewoon niet meerik start een server,hij laad dan gewoon en dna krijg ik gewoon een half zwart met een gewone HUD beeld hoe kan dat?:S en ja ik heb V1 www.sa-mp.com er is een nieuwe versie goed lezen er staat een nieuwe update bij+ je moet een update downloaden gta patch nog wat. ik heb de nieuwste versie ben atm aan het herinstaleren hoop dat dat werkt edit:damm dat heeft ook niet gewerkt>_> edit2:w8 eens ff,heb ik eigelijk nu wel V1?,zal ff proberne downtegraden Bewerkt: 26 april 2008 door xorpa Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.