Jump to content

Rotterdam Centrum


Fbi-Crew

Recommended Posts

Dit bericht is het meeste voor rotterdamers een winkel in de stad verkoopt ja ja gta 4 een vriend van me heeft hem voor ps3 gekocht en nee het is niet gedownload je ziet die map met daar achter nico bellic en de cd met nico erop dat boekje is NL

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ? :duh:

Hier over hoef je toch niet een topic voor aan te maken ?

Mooi dat je vriend het illegaal heeft gedownload.. ( Winkel kan nog niet !! )

Mooi voor hem dat hij het al kan spelen. Wij nog niet. En probeer ons nou niet jaloers te maken !! ^_^

Swiggers :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht is het meeste voor rotterdamers een winkel in de stad verkoopt ja ja gta 4 een vriend van me heeft hem voor ps3 gekocht en nee het is niet gedownload je ziet die map met daar achter nico bellic en de cd met nico erop dat boekje is NL

Waarom is het nu altijd " een vriend van me" Of " een kennis heeft...." Waarom nou nooit de poster zelf ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht is het meeste voor rotterdamers een winkel in de stad verkoopt ja ja gta 4 een vriend van me heeft hem voor ps3 gekocht en nee het is niet gedownload je ziet die map met daar achter nico bellic en de cd met nico erop dat boekje is NL

Waarom is het nu altijd " een vriend van me" Of " een kennis heeft...." Waarom nou nooit de poster zelf ? :7

Precies, en laat dan op ze minst een foto of een filmpje achter op dit forum..

O nee, dit mag niet. In iedergeval een foto ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het echt niet zou dit nou echt waar zijn???

Zijn die winkelmedewerkers dan zo dom, leven die op een andere planeet??

dat als ik zeg ik wil gtaIV, ja natuurlijk meneer haal hem even op, loopt naar doos met grote sticker erop: release datum 29.04.08 MAG NIET EERDER VERKOCHT WORDEN!!!!! pakt een exemplaar uit de doos. en rekent met jou af..

Hier in Groningen zie ik dat nog niet gebeuren...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn zuster is paashaas en die heeft 100 exemplaren gratis gehad.

PLEASE GELOOF MEEEE!!!!! ..... lol .. elke keer stom gelul met zinloose topics pfffff

kan je een paar van die exemplaren missen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft hem al voor de PS3, omdat hij hem besteld had kreeg hij hem eerder...

Ik vind dat je best dit soort dingen mag zeggen, maar zet er dan tenminste een foto met een datum erbij. En dan op dezelfde dag dat je die reactie hebt geplaatst. Dan voorkom je namlijk reacties zoals je nu krijgt..

Tenzij je zulke reacties leuk vind om te krijgen natuurlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft hem al voor de PS3, omdat hij hem besteld had kreeg hij hem eerder...

wrom kom je dan niej met plaatjes en wrom zou je het dan niej ok ff snel doen :S

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft hem al voor de PS3, omdat hij hem besteld had kreeg hij hem eerder...

waarom heb ik hem dan al niet??

Bewerkt: door Shifty_93
Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft hem al voor de PS3, omdat hij hem besteld had kreeg hij hem eerder...

waarom heb ik hem dan al niet??

omdat hij gewoon geluk heeft misschien. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft hem al voor de PS3, omdat hij hem besteld had kreeg hij hem eerder...

waarom heb ik hem dan al niet??

omdat hij gewoon geluk heeft misschien. :duh:

geloof je het echt?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vriend heeft al GTA 7 gekregen toen hij hem bestelde in 2015. de spel is terug in de tijd gegaan en is nu op 26 april binnen gekomen.

Hoe cool is dat? Foto heb ik niet helaas, en filmpje wel maar is hier illegaal dus jammer.

Greetz :bonk:

wie dit geloofd is al hemaal gek :-P

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...