Jump to content

Rotterdam Centrum

Recommended Posts

Geplaatst:
Mijn vriend heeft al GTA 7 gekregen toen hij hem bestelde in 2015. de spel is terug in de tijd gegaan en is nu op 26 april binnen gekomen.

Hoe cool is dat? Foto heb ik niet helaas, en filmpje wel maar is hier illegaal dus jammer.

Greetz :bonk:

veeg me op :schater: :schater: :schater: :schater:

Geplaatst:
Mijn vriend heeft al GTA 7 gekregen toen hij hem bestelde in 2015. de spel is terug in de tijd gegaan en is nu op 26 april binnen gekomen.

Hoe cool is dat? Foto heb ik niet helaas, en filmpje wel maar is hier illegaal dus jammer.

*veegt 7nightwing7 op*

Geplaatst:

wie dit geloofd is al hemaal gek :-P

pfff ik heb gta 8 allang al, want de buurman van de opa van de tante van mijn vader is de beste vriend van de baas van R*

Geplaatst:

*veegt 7nightwing7 op*

Thank, stuk beter. Nee echt, ik zag het even helemaal voor me. :7 Damn, dit wordt een lang weekend. Voor de eerste keer heb ik nu zoiets van ok, dit weekend mag voor mij omvliegen. :D

Geplaatst:

Lol,

Ik denk dat dadelijk PatrickW langs komt, en een bericthje achterlaat met

SPAM,SPAM en nog eens SPAM, met dit erachter :slotje:

Hier komt denk ik een lockje op, want er is hier al een topic over.

Geplaatst:

Hilarisch hoe mensen van een ZINLOOS topic toch nog iets maken... :dans: :dans:

Geplaatst:

Volgens mij geloven jullie de topicstarter niet :engel:

Nou ja, ik ook niet helemaal en daarbij voegt het topic bijzonder weinig toe aan de inhoudelijke discussie die GTA IV heet. Topic gesloten......

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...