pie is delicous! Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hey, ik ben weer bezig geweest met ps hopelijk vinden jullie het leuk Reageren
.Senne Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 hmm, I like it! vooral de bovenste vind ik fijn gedaan! zou ek zelf nooit kunne, dus heb ik ook nooit de fut eraan te beginnen mooi werk dus! n tientje. greetz_ Reageren
Tieess Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Heel mooi gemaakt. Alleen de 2e A en de 3e S zijn niet mooi uitgeknipt. Dat vind ik erg jammer, anders was hij helemaal perfect. 9/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik vind je design werkelijk prachtig. Vooral de manier waarin je de render in de achtergrond hebt ingeblend spreekt mij zeker aan. Je hebt goed gebrusht en hebt zeker in de buurt van de render, de nodige effecten gebruikt. De tekst die bovenaan staat is een mooie standaard font die volgens mij ook bij het spel gebruikt wordt. Dit heb je dus mooi geplaatst. Het enige wat ik niet zo mooi vind, is de tekst rechts onderaan. De font is zeker niet goed uitgekozen, het is te donker en bovendien niet goed te lezen. Je had daar een font kunnen uitkiezen die wat meer op je andere font lijkt. Hij lijkt ook wel maar hij had groter gekund en het ziet er gewoon niet mooi uit. Een andere kleur was zeker prettig geweest. Voor de rest heb je een prima border en heb ik er gewoon niets meer op aan te merken. Prima werk! Reageren
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Mooi werk! Ik vind dit tot nu toe je beste creatie! Je hebt de render heel goed ingeblend en dat geeft echt een super effect... De tekst vind ik eigenlijks jammer... Daar bedoel ik het zwarte gedeelte mee want daar kun je zien dat er lelijke witte lijnen zitten, maar dat is verder ook je enige minpuntje in je Wallpaper pf wat het ook mag zijn De achtergrond past wel mooi bij de render hoewel ik eerder had gekozen voor de plek waar Assasin's Creed zich afspeeld... Gewoon een stad met gebouwen van redelijk witte stenen... Als laatste wil ik nog wat zeggen over de tekst want die had naar mijn mening nog wel wat meer in zich kunnen hebben... Het is zeg maar te simpel en daardoor past het niet bij de rest van je creatie omdat de rest er heel proffesioneel uit ziet... De kleur van Assasin's Creed is Wit/Zilver dus je had beter de tekst ook in die kleur moeten doen... Als je dan vindt dat de tekst een beetje een schutkleur heeft of dat het moeilijk te zien is dan kun je er altijd een border omheen gooien of een ander effect... Naar mijn mening gewoon een beetje een zilveren tekst met dat lettertype met een zwarte border van één pixel, maar dat mag je helemaal zelf weten... Verder veel succes met PS! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.