frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Sinds gisteravond zag ik het review van Gta IV IGN Daar zag ik even dat ze het echt deden in de auto. In de vorige gta's zag je dat nooit. De auto bewoog alleen Wat vinden jullie hier van? Het is net echt (hoop alleen niet dat R*star zal moeten dokken voor dit. (zoals gebeurde met de hot coffee mod)
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Sinds gisteravond zag ik het review van Gta IV IGNDaar zag ik even dat ze het echt deden in de auto. In de vorige gta's zag je dat nooit. De auto bewoog alleen Wat vinden jullie hier van? Het is net echt (hoop alleen niet dat R*star zal moeten dokken voor dit. (zoals gebeurde met de hot coffee mod) k vind het wel vet Bewerkt: 26 april 2008 door Shifty_93
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Sinds gisteravond zag ik het review van Gta IV IGNDaar zag ik even dat ze het echt deden in de auto. In de vorige gta's zag je dat nooit. De auto bewoog alleen Wat vinden jullie hier van? Het is net echt (hoop alleen niet dat R*star zal moeten dokken voor dit. (zoals gebeurde met de hot coffee mod) waarom zit je nou te spammen dan dat mag niet. >>> Door PatrickW: Idd, maar daar hoef jij hem niet op te zijzen, want nu doe je het zelf ook<<<
Adren4Line Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zie je het echt dat ze het doen? Ja je ziet het echt allleen volgens mij wel met kleren aan
Hackman Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dat is mooi, want in SA en VC lijkt het harstikke nep...
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zie je het echt dat ze het doen? Ja je ziet het echt allleen volgens mij wel met kleren aan haha hoe wou je het met kleren aan doen dan haha.
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zie je het echt dat ze het doen? Ja je ziet het echt allleen volgens mij wel met kleren aan haha hoe wou je het met kleren aan doen dan haha. gewoon gulp open
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 zie je het echt dat ze het doen? Ja je ziet het echt allleen volgens mij wel met kleren aan haha hoe wou je het met kleren aan doen dan haha. gewoon gulp open haha wat een lol.
GICE Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 poepen nou goed waarom zouden ze in de auto met hun kleren aan poepen?
IV trailer Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Je zag anders ook een stripclub waar nico werd verleid door een vrouw met een hele kleine bh een string.
Recommended Posts