Forumrunner Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) vraag 1: hoe kan je nieuwe levels erbij krijgen? (ik heb winter-crash al) vraag 2: hoe krijg je gold? vraag 3 :weet iemand een paar goeie weapon-combo's? vraag 4 : wat is mid-air?? alvast bedankt Bewerkt: 28 april 2008 door forumrunner Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) vraag 2: hoe krijg je gold?Gouden wapens? Deze krijg je wanneer je alle challenges (komt dus neer op 150 headshots) van een wapencategorie hebt voltooid. Assault Rifles: Gouden AK-47 SMG's: Gouden Mini-Uzi LMG's: Gouden M60E4 Shotguns: Gouden M1014 Sniper Rifles: Gouden Dragunov vraag 3 :weet iemand een paar goeie weapon-combo's? Bekijk dit vooral maar eens even, de balken ingame houden je namelijk voor de gek: Misschien leuk voor sommige mensen om te weten dat die statistieken ingame nergens op slaan. Kijk maar eens naar de gegevens waarna het spel zelf luisterd: LMG met Grip verbeterd de "View Kick Center Speed" (camera keert terug naar waar je richtte) met een kleine, maar efficiënte hoeveelheid. M249 SAW met Grip heeft verbeterde "Hip Accuracy" (accuraat heid vanaf de heup) (Tussen die van een Assault Rifle en een SMG). Beide Shotgun Grips verlagen "overall View Kick", waardoor ze dus sneller terug keren naar het punt waar je oorspronkelijk richtte. G3 met een geluidsdemper heeft een zwaar vertraagde Melee strike, zodat de meeste zullen missen, zelfs een stilstaand doelwit. AK47's schade is 40-20 wanneer uitgerust me een geluidsdemper of Red Dot Sight. M40A3 met een ACOG Scope heeft raar genoeg 75 schade, 5 meer als normaal. AK-74u uitgerust met een geluidsdemper of Red Dot Sight heeft de "hip accuracy" (vanaf de heup) van een Assault Rifle. Met een P90 kun je "1.75" (Dit is geen tijd!) lang sprinten (alle andere SMG's hebben de waarde "1") - De patch voor de consoles heeft dit gelukkig veranderd naar de standaart "1". Old School & Hardcore Normaal heeft een speler 100 health punten. Hardcore doet twee dingen: Health punten zijn verlaagd naar 30 (De wapens zijn dus nog precies hetzelfde) Geen HUD Old School veranderd vier dingen: Health verhoogt naar 200 punten. Hogere jumps, landing "demper" uit. Magazijnen bevatten twee keer zoveel kogels als normaal. Geen classes, iedereen start met een Skorpion en M9 en kan nieuwe wapens en perks oppakken in de map. Bron: http://www.xanga.com/DenKirson Verder gebruik ik veel Stopping Power omdat je hiermee Juggernauters makkelijk mee kunt vermoorden. Verder is een goeie tip dat de M4 beter is dan de G36C, wat veel mensen denken van niet. Maar het ligt vooral aan je speel stijl. Ik houd persoonlijk van een MP5SD + Bandolier + Stopping Power + Steady Aim omdat ik vooral van CQB fight houd. Maar als je veel sniped zijn perks als Iron Lungs weer veel makkelijker. Ligt dus vooral aan je speelstijl. Bewerkt: 26 april 2008 door ASPHALT Reageren
FireFighter Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ik speel meestal met een M16A4(red dot sight)-M9-UAV jammer-martydrom-frag3. (Ik val graag aan) En sniper heb ik dit: Dragunov-iron lungs-claymore 2x-UAV jammer. RPD (grip)-Stopping power-(perk 1 vervalt als je grip doet)-faster reloading Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2008 weet iemand hoe je nieuwe maps krijgt????? dat was eigenlijk mijn belangrijkste vraag.. Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 NIeuwe maps week ik niet, maar mid-air is volgens mij dat je in de lucht iemand killt. bijvoorbeeld als je ergens van af spring en tegelijke tijd iemand neerschiet Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 weet iemand hoe je nieuwe maps krijgt?????dat was eigenlijk mijn belangrijkste vraag.. Die nieuwe maps moet je kopen voor €9,95 op de ps3. GA naar playstation store --> game exstra's en kijk 'map pack cod4'. Dat ga ik echt niet doen. 4 mappen voor afgerond 10,- . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.