Jump to content

Motorschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft iemand goede tips voor de motorschool voor alles goud? Ik heb tot nu toe alles goud behalve "Jump and Stoppie" na de sprong gaat meestal de Stoppie mis... Je moet precies bij de pionnen staan en met je hoofd de goede richting uit kijken alleen dat lukt helemaal nooit... Of ik ga te langzaam of ik vlieg me volle vaart door de pionnen heen... Soms kom ik mooi bij de pionnen alleen dan kijk ik me de motor de verkeerde kant op en is het toch weer mislukt... Ik heb hem voor de Ps2...

Geplaatst: (bewerkt)

The 360

Je begint in een stilstaande positie. De missie start pas wanneer je je gas begint in te drukken. Om deze missie succesvol te voltooien, hou je de knoppen om gas te geven, te remmen en de knop voor links of rechts tegelijk in. Hou dit vol tot je de volledige 360 graden hebt gedaan, daarna laat je alle toetsen los. Wanneer je bezig bent met de missie zal je een slipspoor zien ontstaan. Je moet op dezelfde plek eindigen waar het slipspoor is begonnen, in dezelfde positie hoe je gestart bent. Doe dit allemaal binnen de toegestane 15 seconden.

• Op het juiste moment stoppen met draaien.
  • Je algemene score moet 100% zijn.
  • Blijf op één plek rond draaien, want wanneer je van het middelpunt afwijkt is de missie meteen al afgelopen.
  • Stoot geen kegels om en breng je motor geen schade toe.

Hou 'X' en 'R1' ingedrukt. Draai dan een rondje met het Rechter of Linker pijltje. Draai een heel rondje!

The 180

Je hebt 10 seconden om dit onderdeel te voltooien. Je gaat van start met een behoorlijke snelheid, bij de kegel ga je op je handrem staan en maak je er een snelle en scherpe bocht omheen. Daarna ga je zo vlug mogelijk terug naar het startpunt. Je stopt daar, precies in het midden van het startpunt.

• Voltooi de missie binnen de 10 seconden.
  • Parkeer mooi recht in het midden van het vak vanwaar je de missie begonnen bent.

Draai om de pion heen, rem goed af, en keer snel terug.

The Wheelie

Rij naar de kegels toe. Net voor de kegels druk je de pijltjestoets naar achteren, hierdoor ga je op je achterwiel rijden. Het is makkelijker om op dat moment even je gas los te laten. Wanneer je dan op je achterwiel rijdt moet je het gas weer direct gaan gebruiken natuurlijk, aarzel hier niet teveel in. Na de kegels kan je gewoon weer op twee wielen gaan rijden tot aan het eindpunt.

• Voltooi de missie binnen de 8 seconden.
  • Parkeer mooi recht in het midden van het vak op het einde.

Druk pijltje naar beneden in, niet te ver. Geef ondertussen licht gas.

Jump & Stop

Geef gas en rij in een rechte lijn naar de schans toe. Wanneer je de schans genomen hebt en in de lucht zweeft is de Sanchez geneigd om achterover te slaan. Dit kan je tegengaan door op de pijltjestoets naar voor te drukken. Rij daarna zo vlug mogelijk weer naar het eindpunt en parkeer je daar mooi recht in het midden.

• Parkeer terug mooi recht in het eindvak.

The Stoppie

Rij naar de twee rijen met kegels toe. Juist voor de kegels laat je je gas los en schakel je onmiddellijk over met je vinger naar de toets waarmee je remt/achteruit rijdt. Samen met de achteruittoets hou je de pijltjestoets naar voor in, die zorgt ervoor dat je naar voren leunt en op je voorwiel gaat rijden. Wanneer je dan op je voorwiel rijdt, mag je gewoon weer je gas gaan gebruiken en de achteruittoets laat je los. Dit hou je vol tot je voorbij de kegels bent. Daarna rij je op twee wielen terug naar het eindpunt. Parkeer daar in het vak mooi recht in het midden.

• Parkeer mooi recht in het midden van het eindvak.

Rij vol gas naar de pionen, druk pijltje omhoog in, en rem. Je maakt een stoppie, geef dan voorzichtig gas todat je weer op de grond komt.

Jump & Stoppie

Rij in een rechte lijn naar de schans toe en rij er op. Zorg dat je al een beetje naar voor buigt wanneer je in de lucht bent. Wanneer je de grond raakt laat je het gas los en druk je het pijltje naar voor in om naar voor te leunen. Wanneer je op je voorwiel staat, geef je weer gas en blijf het pijltje naar voor inhouden. Blijf op je voorwiel rijden tot bij het eindvak. Daar moet je er dan voor zorgen dat je mooi recht in het midden van het vak tot stilstand komt.

• Wijk niet van het parcours af.
  • Parkeer mooi recht in het midden van het vak.

Probeer in de lucht met het voorwiel naar voren te gaan, je land dan op je voorwiel, dan rem je.

Voor meer info over de BikeSchool, klik hier: BikeSchool

Als het nog niet lukt, plaats dan in het daarvoor bestemde savegame forum een savegame.

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:

Ik zal het wel proberen... Ik heb trouwens ook gehoord dat er een programma was waarmee je savegames van de PS2 kon halen ofzo? Armax? Wie heeft een handige link of uitleg?

Geplaatst:

Misschien moet je hier maar eens kijken, hier staat alles uitgelegt hoe je savegames van Playstation2 naar de PC kan sturen. Je hebt dus inderdaad Armax nodig. Alles staat daar uitgelegt, dus veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...