frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zoals darten, kun je in gta IV ook bowlen. Het lijkt me heel leuk zo af toe te bowlen (misschien kan je dat ook wel tijdens (free roam) Iniedergeval maak ik hier gebruik van Wat vinden jullie hier van? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Dat stond toch bij dat filmpje van IGN? Ik vind het wel cool, die "clubs" zijn sowiezo wel leuk. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Was dit niet al bekend? Maarja, ik vind het super. En ik hoop dat er nog veel meer minigames in het spel zitten. Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Zou ook wel vet zijn als je kan Golfen ofzo=P Ofja, ik heb dit een paar keer gedaan op de Wii, en dat was super vet=P Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player? Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol kon je bowlen in gta vice city stories? Reageren
Iscariah Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player? NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee. Reageren
Shifty_93 Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 dan zou je online ook wedstrijdjes kunnen doen Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten. idd, dat kon ook in gta vcs lol kon je bowlen in gta vice city stories? nee, in vcs kon je golven sorry verkeerde quote was dat net ;p Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2008 (bewerkt) Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeldhet kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam . Zou je dat geld ook houden in singel player? NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee. Misschien kan je voor dat geld dat je verdiend met multiplayer wel gerbuik maken van die activiteiten, zoals bowlen, darten, disco's stripclub etc Bewerkt: 26 april 2008 door frankyyguy Reageren
plastic boy Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. Reageren
steintje Geplaatst: 26 april 2008 Rapport Geplaatst: 26 april 2008 ik hoop dat je ook kan pokeren dat zou heel vet zijn is mijn favoriete hobby buiten muziek en gamen. kun je doen in las venturas videopoker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.