Jump to content

Bowlen *1 van de velen mogelijkheden!*


frankyyguy

Recommended Posts

Zoals darten, kun je in gta IV ook bowlen. Het lijkt me heel leuk zo af toe te bowlen (misschien kan je dat ook wel tijdens (free roam)

Iniedergeval maak ik hier gebruik van :tu: Wat vinden jullie hier van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld

het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam :).

Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten.

idd,

dat kon ook in gta vcs lol

Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld

het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam :).

Zou je dat geld ook houden in singel player?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld

het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam :).

Zou je dat geld ook houden in singel player?

NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee.

Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik wel leuk maar darten lijkt me het leukst en daarna bowlen en daarna biljarten.

idd,

dat kon ook in gta vcs lol

kon je bowlen in gta vice city stories?

nee, in vcs kon je golven

sorry verkeerde quote was dat net ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idderdaad in de IGN filmpje was dat al vermeld

het kost rond de 20$ voor een potje bowlen zeker goedkoop natuurlijk in de game aangezien je 1000$ dollars verdiend voor missies en natuurlijk kan je dat bij de multiplayer free roam :).

Zou je dat geld ook houden in singel player?

NEE. In de single player ben je Niko. Niko bestaat niet in multiplayer, dus 1+1=2== nee.

Misschien kan je voor dat geld dat je verdiend met multiplayer wel gerbuik maken van die activiteiten, zoals bowlen, darten, disco's stripclub etc 8)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...